فولکس واگن T-Roc

فروش فولکس واگن T-Roc، کراس اوور جدید آلمانی در ایران آغاز خواهد شد

برخی از نمایندگی‌های شرکت ماموت خودرو، فروش محدود کراس اوور فولکس واگن T-Roc با قیمت علی‌الحساب را آغاز کرده‌اند.

همزمان با آغاز دور جدید واردات خودروهای صفر کیلومتر به کشور، شرکت ماموت خودرو مجددا نسبت به واردات محصولات آلمانی فولکس واگن که مونتاژی کشور چین هستند اقدام کرده است. برخی نمایندگی‌های مجاز این شرکت پس از فروش نه‌چندان رضایت بخش کراس اوور برقی فولکس واگن ID.4 در سامانه خودروهای برقی، اکنون محصول دیگری از این برند با نام فولکس واگن تی راک (T-Roc) را عرضه کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات فروش این خودرو و مشخصات آن می‌پردازیم.

آغاز فروش فولکس واگن T-Roc در ایران

بر اساس بدست آمده، برخی نمایندگی‌های ماموت خودرو فولکس واگن تی راک را با قیمت علی‌الحساب ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌کنند. با این حساب مشخص نشده که قیمت نهایی این خودرو برای خریداران چقدر تمام خواهد شد. با توجه به قیمت اعلام شده پیشنهاد ما این است که خریداران اندکی صبر کرده تا فولکس واگن T-Roc در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی لیست شده و قیمت آن مشخص شود. تا بدین ترتیب قیمت این این کراس اوور وارداتی معقول تر شود و با فرآیند قانونی به دست خریداران برسد.

مشخصات فنی و آپشن های Volkswagen T-Roc

پیشرانه فولکس واگن T-Roc

کراس اوور تی راک بر پایه پلتفرم MQB A1 و در جوینت ونچر فاو-فولکس واگن چین تولید می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره برده است. مجموع این توان از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوگلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو ۹.۴ ثانیه و جداکثر سرعت آن ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. سیستم تعلیق تی راک در محور جلو مک‌فرسون و در محور عقب مولتی لینک است.

نمای داخل فولکس واگن T-Roc

از مجموع آپشن‌های این خودرو نیز می‌توان به سقف پانورامای برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، فرمان کمکی برقی، درب صندوق عقب برقی، سیستم صوتی حرفه ای بیتس، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله با پاکسازی هوای کابین، فناوری LED چراغ‌ها، دنده پشت فرمان، گرم‌کن فرمان و صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، تریم داخلی چرم با دیزاین R لاین، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، نور پردازی کابین، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، اتوپارک، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، شش کیسه هوای ایمنی و… اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
چری آریزو ۸، سدان لوکس جدید مدیران خودرو به زودی در بازار نسخه ارتقا یافته نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵ روانه بازار شد پیکاپ موسو خان با این مشخصات فنی و امکانات در ایران عرضه می‌شود +‌ کاتالوگ