بامزه‌ترین تصاویر دنیای حیوانات در رقابت عکاسی کمدی حیات وحش 2024

برندگان رقابت عکاسی کمدی حیات وحش 2024 اعلام شدند. در ادامه تصاویر شاخص این مسابقه عکاسی از حیوانات را از دست ندهید.

با پایان رقابت عکاسی کمدی حیات وحش 2024، به‌تازگی برندگان آن مشخص شده‌اند. به‌واسطه این مسابقه عکاسی که به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، وجه دیگری از حیات وحش به عموم نمایش داده می‌شود؛ وجه‌ای که در آن عکاسان به‌جای صحنه‌های بی‌رحمانه، موقعیت‌هایی بامزه و دوست‌داشتنی را با لنز دوربین خود شکار می‌کنند.

برندگان و تصاویر شاخص مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2024

در این دور از مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش مجموعاً 5 هزار و 300 تصویر از 1842 عکاس از 85 نقطه ثبت شدند. از بین این شرکت‌کنندگان، «جیسون مور» (Jason Moore) با شکار تصویری از کانگورویی که انگار در حال گیتار زدن است به‌عنوان برنده کلی برگزیده شد. تصویر او همچنین در دسته‌بندی «حیوانات خشکی‌زی» برنده شد.

جیسون مور زمانی که به یک مزرعه گل‌های وحشی در حومه شهر پرث استارلیا رفته بود، این تصویر جذاب از این کانگوروی خاکستری غربی ثبت کرد. او درباره این عکس گفت:

آن روز داشتم در یک برکه در آن نزدیکی از نوعی غاز عکاسی می‌کردم. موقع طلوع آفتاب بیدار شده بودم تا از نور «ساعت طلایی» استفاده کنم، ولی صبحی که سمت آب گذراندم ناامیدکننده بود. پس از این‌که سرخورده از برکه رفتم، تصمیم گرفتم سری به بوته‌زاری بزنم که در آن همیشه گروهی از کانگوروها در زمینی نزدیک به جاده غذا می‌خورند و آفتاب می‌گیرند. نور صبح همچنان مناسب بود و به‌خاطر همین، دوربین را برداشتم و به قسمتی رفتم که بتوانم به سوژه‌ها نزدیک شوم. در آخر حدود 40 یا 50 عکس از کانگوروها گرفتم؛ از کانگوروهای مادر و بچه تا شات‌هایی از جنب‌وجوش آن‌ها در آنجا. عکاسی در آنجا عالی بود و خیلی از عکس‌هایی را که گرفتم خیلی دوست دارم، ولی وقتی دیدم که این کانگورو چنین ژستی گرفته، لبخند روی لبم نشست و می‌دانستم که عکس خاصی شده است.

در ادامه برندگان مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2024 را مشاهده می‌کنید.

برنده کلی

جیسون مور، استرالیا

برنده در دسته‌بندی پرندگان

ویتوریو ریچی، آفریقای جنوبی

برنده در دسته‌بندی آبزیان

اتر کوئک، سنگاپور

برنده جایزه برگزیده مردم

یاچک استانکیویچ، لهستان

بقیه تصاویر شاخص رقابت 2024 Comedy Wildlife Photography Awards

این‌ها برخی دیگر از تصاویر تحسین‌شده در دور جدید مسابقه عکاسی کمدی از حیات وحش هستند:

از دست ندهید:
جذاب‌ترین تصاویر از رقابت عکاسی با آیفون ۲۰۲۴ فینالیست‌های مسابقه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۴ معرفی شد + عکس بهترین های مسابقه عکاسی علمی ۲۰۲۴ را تماشا کنید تصاویر منتخب مسابقه عکاسی نجومی سال ۲۰۲۴

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*