بازی Black Myth Wukong

رکوردشکنی بزرگ بازی Black Myth: Wukong؛ فروش 10 میلیون نسخه‌ای ظرف تنها سه روز

بازی جدید چینی Black Myth Wukong با ثبت فروش استثنایی 10 میلیون نسخه‌ای طی سه روز رکورد سریع‌ترین فروش در تاریخ بازی‌های ویدیویی را از آن خود کرد.

بازی Black Myth Wukong را باید یکی از شگفتی‌های امسال دنیای بازی‌های ویدیویی نامید که تا کنون توانسته طی تنها سه روز فروشی ده میلیون نسخه‌ای داشته باشد. این بازی جذاب که به‌تازگی منتشر شده از همان ابتدا به محبوبیت فراوانی نزد گیمرها رسید و یکی پس از دیگری در حال شکستن رکوردهای فروش در دنیای بازی‌های ویدیویی است.

رکوردشکنی‌های پیاپی بازی Black Myth Wukong

یکی از مهم‌ترین رکوردهایی که جدیدترین ساخته استودیوی چینی Game Science به ثبت رسانده تعداد گیمرهای هم‌زمان است. بر اساس گزارش‌های موجود Black Myth Wukong توانسته به رکورد 2.3 میلیون بازیکن فعال همزمان در استیم برسد و از این حیث بالاتر از عناوین مطرح و سرشناسی مثل سایبرپانک 2077، الدن رینگ یا برخی عناوین بزرگ دیگر قرار گیرد.

پرفروش ترین بازی چینی

در عین حال Game Science امروز اعلام کرد که ساخته جدیدش توانسته طی تنها سه روز فروش استثنایی 10 میلیون نسخه‌ای داشته باشد و نام خود را در تاریخ بازی‌های ویدیویی ماندگار کند. از سوی دیگر، گزارش‌ها همچنین حاکی از این است که سه میلیون نفر در سرتاسر دنیا مشغول انجام این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها هستند.‌ به این ترتیب PC بیشترین سهم را از فروش بازی Black Myth Wukong دارد؛ زیرا بازار عمده این عنوان کشور چین است و پلتفرم PC با اختلاف محبوب‌ترین پلتفرم در این کشور به شمار می‌رود.

البته استقبال‌های به‌عمل آمده از این بازی توسط گیمرها به اندازه فروش آن درخشان نبوده‌اند. با این وجود ثبت رکورد فروش 10 میلیون نسخه‌ای طی سه ماه قطعا تاثیر بسیار چشمگیری در صنعت ویدیوگیم در سال جاری داشته و استودیوی Game Science را در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگترین استودیوهای بازی‌سازی دنیا قرار خواهد داد. همچنین با توجه به نزدیک شدن به اولین تعطیلات آخر هفته پس از انتشار این بازی و انتشار آن برای ایکس باکس در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت که درخشش بازی Black Myth Wukong همچنان ادامه داشته باشد.

اگر با این بازی جدید چینی آشنا نیستید بد نیست بدانید که Black Myth Wukong یک عنوان در ژانر نقش‌آفرینی است که داستان آن با الهام از آداب و رسوم و قصه‌های فولکلوریک کشور چین انجام شده و به همین دلیل در این کشور بسیار محبوب است. این بازی همچنین از نظر بصری عملکردی فوق‌العاده درخشان داشته و مکانیزم مبارزات آن نیز در میان عناوین RPG سال‌های اخیر سرآمد است. علاوه بر این، کات‌سین‌های نمایش‌داده‌شده در وسط این بازی نیز دیگر نکته قابل توجه در خصوص آن هستند.

بازی Black Myth Wukong

این بازی تا کنون امتیاز قابل قبول 81 را از وبسایت متاکریتیک دریافت کرده و اکثر وبسایت‌های سخت‌گیر نقد و بررسی نیز امتیازاتی بسیار خوب به آن داده‌اند. برای مثال امتیاز Black Myth Wukong از دو وبسایت گیم اسپات و IGN به‌ترتیب 8 و 10 بوده است.

در گجت نیوز بخوانید:
برندگان جوایز بهترین بازی های رویداد گیمزکام 2024 اعلام شدند؛ Monster Hunter Wilds گل سرسبد برندگان هرآنچه باید درباره بازی GTA 6 بدانید بازی Mafia: The Old Country معرفی شد؛ سفر به ریشه‌های سیسیل با مافیا 4 بهترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۴ تا کنون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*