رکورد فروش بازی Elden Ring

بازی Elden Ring رکورد فروش بازی‌های ویدیویی را شکست

بازی Elden Ring موفق شده رکورد فروش بازی‌های ویدیویی در طول یک سال را بشکند. طی یک سال گذشته، ۲۰ میلیون نسخه از بازی الدن رینگ فروخته شده است.

بازی Elden Ring که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ نیز محسوب می‌شود، موفق شده در طول یک سالی که عرضه شده، ۲۰ میلیون نسخه بفروشد. دقیقاً سه روز پیش از اینکه به یکساله شدن عرضه این بازی به بازار برسیم، ناشر آن، کمپانی Bandai Namco‌ خبر از رکورد بی‌نظیر فروش بازی Elden Ring طی یک سال گذشته داده است.

در بیانیه Bandai Namco و شرکت FromSoftware آمده است که «این دو بسیار خرسند هسند و از تک تک کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، تشکر می‌کنند». همچنین در این بیانیه تشکر ویژه‌ای از جرج ریموند ریچارد مارتین، خالق بازی جذاب الدن رینگ شده است و کسب عنوان جایزه بهتری بازی سال در The Game Award 2022 را مدیون داستان بی‌نظیری که او برای بازی نوشته می‌دانند.

رکورد فروش بازی Elden Ring

گرچه همیشه حواشی زیادی در مورد جایزه بهترین بازی سال وجود داشته است، اما الدن رینگ انقدر تحسین‌برانگیز بوده که دیگر هیچ شک و شبهه‌ای را در این زمینه به‌جای نگذاشته است. این بازی همچنین موفق به کسب جایزه Steam Award و بیش از ۴۰۰ جایزه بین‌المللی مختلف دیگر نیز شده است. بعد از آن بازی God of War Ragnarok با دریافت ۹۸ جایزه در جایگاه دوم ایستاده است. اختلاف بسیار چشمگیری که بین تعداد جوایز دریافتی این دو عنوان وجود دارد هم در نوع خودش جالب است.

منتظر یک DLC جدید برای Elden Ring باشید

الدن رینگ پس از یک سال، همچنان جزو پرفروش‌ترین بازی‌های جهان است. در حال حاضر این بازی ویدیویی در جایگاه ششم پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ در ایالات متحده را هم در اختیار دارد. گرچه هنوز هیچ صحبتی از اضافه شدن یک DLC جدید به این بازی مطرح نشده، اما فعالان دنیای بازی‌ها معتقدند که سازنده می‌تواند سیاه چاله‌ای را به بازی خودش اضافه کند و خدای مرموز Miquella را درگیر خودش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*