کیفیت خودروهای داخلی

انتقاد تند معاون اول پزشکیان به وضعیت فروش و کیفیت خودروهای داخلی

معاون اول پزشکیان به وضعیت کیفیت خودروهای داخلی واکنش تندی نشان داده است. انتقاد محمدرضا عارف به خودروسازان و مردم چیست؟

کیفیت خودروهای داخلی موضوعی است که همواره محل بحث مسئولان در هر سطحی بوده و حالا واکنش معاون اول دولت چهاردهم را در پی داشته است. محمدرضا عارف با اشاره به کیفیت بد خودروهای داخلی، خاطرنشان کرده کمک‌هایی که در سه دهه گذشته به صنعت خودرو شده، ظلم در حق خودروسازان بوده است.

انتقاد معاون اول پزشکیان به وضعیت کیفیت خودروهای داخلی

به گفته معاون اول دولت پزشکیان، خودروسازان طی سال‌های اخیر با همکاری دولت‌ها به مردم وعده ارتقای کیفیت دادند اما نتیجه تمامی قول‌هایی که داد شد، حفظ وضعیت موجود بود. به اعتقاد محمدرضا عارف، مردم با وعده‌های دروغین سر کار گذاشته شده‌اند و مصداق بارز این اقدام، پیش فروش‌های خودرو است.

کیفیت خودروهای داخلی - معاول اول

ایشان همچنین تأکید کرد که باید امروز خودرو داخلی با کیفیت مطلوب تولید شود و اگر نیاز مردم اقتضا می‌کند، خودرو وارد کشور کنیم تا تقاضای مردم رفع شود. عارف در پایان صحبت‌های خود راجع به کیفیت صنعت خودرو گفت:

اغلب مردم در پیش فروش‌ها شرکت می‌کنند ولی مصرف کننده نیستند و به چشم یک سرمایه گذاری ثبت نام می‌کنند. خیلی بد است که به همه چیز به چشم سرمایه گذاری نگاه کنیم و باید فکری برای حل این مشکل پیدا کنیم.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا موتورشویی خودرو با نازل پرفشار کارواش بی‌خطر است؟ موافقت بانک مرکزی با تخصیص ارز برای واردات خودروهای برقی آموزش پیگیری کارت سوخت خودرو صفر؛ بهترین روش ها تارا بخریم یا جک J4؛ در مقایسه کدام یک پیروز میدان است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*