تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر

تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر اعلام شد؛ بازی همستر کامبت سرانجام پول می‌شود

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار و صبر، تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر اعلام شد. جزئیات دقیق ایردراپ و قیمت توکن HMSTR را در ادامه بخوانید.

سرانجام انتظارها به پایان رسید و تیم توسعه دهنده بازی همستر کامبت دست از پنهان کاری برداشتند و تاریخ لیست شدن توکن HMSTR مشخص شد. کانال رسمی این بازی در تلگرام به تاریخ 5 مهر اشاره کرده و به نظر می‌رسد پس از موش و گربه بازی‌های توسعه دهندگان و سرمایه گذاران، بالاخره قرار است توکن‌ها تبدیل به پول شود.

تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر مشخص شد

بازی Hamster Kombat که طی چند ماه موفق شد رکوردهای گینس را هم جابه‌جا کند و کاربران زیادی را به دنیای کریپتو علاقه‌مند کند طی روزها و هفته‌های اخیر با یک دردسر جدی مواجه شده بود. خالق بازی با یکی از سرمایه گذاران بر سر تقسیم سود به چالش خوردند و همین مسئله باعث ریزش کاربران و بی‌اعتمادی گسترده به بازی شد و خبر مرگ بازی تلگرامی همستر همه جا منتشر گردید.

همچنین معرفی مینی گیم‌های مختلف و دریافت کلیدهایی که پروسه طاقت فرسایی داشتند در کنار معرفی کارت‌های گوناگون، کاربران را خسته کرد تا جایی که عده زیادی دست از بازی کردن کشیدند و منتظر خبری امیدوارکننده ماندند. هم اکنون با اعلام تاریخ دقیق ایردراپ همستر و نزدیک شدن به پول، به نظر می‌رسد انگیزه موردنیاز به کل جامعه بازگردد و تمامی رقبا برای پیشی گرفتن از یکدیگر و رسیدن به خط پایان تلاش خود را بکنند.

تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر

قیمت همستر کامبت چقدر خواهد بود؟

گرچه تاریخ دقیق لیست توکن همستر 5 مهر ماه 1403 اعلام شده اما قیمت آن تا روز لیست شدن در صرافی‌های معتبر مشخص نخواهد بود. تجربه داگز به کاربران ثابت کرد که حتی تا یک دقیقه پیش از لیست شدن توکن در صرافی‌های معتبر، نمی‌توان به وعده‌های دروغین برخی کانال‌ها و رسانه‌ها اعتماد کرد.

نحوه توزیع توکن به عوامل گوناگونی بستگی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سود ساعتی یا پرافیت، تعداد کلیدهای بازی، تعداد اسکین‌ها، انجام فعالیت‌های روزانه و… اشاره کرد. با این اوصاف قیمت توکن همستر هنوز مشخص نشده و باید تا تاریخ یاد شده منتظر ماند.

در گجت نیوز بخوانید:
همکاری محسن یگانه با کلاهبردار تحت تعقیب اینترپل؛ پاسخ تیم خواننده مطرح کشور چیست؟ توکن داگز در صرافی‌ها لیست شد + قیمت لحظه‌ای توکن داگز قابل برداشت شد + راهنمای برداشت و انتقال به تون کیپر آموزش جمع کردن خودکار امتیازهای بازی تلگرامی بلوم با هوش مصنوعی + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*