تلویزیون های جدید سری X Pro QLED شیائومی

تلویزیون های جدید سری X Pro QLED شیائومی با طراحی چشم‌نواز از راه رسیدند

تلویزیون های جدید سری X Pro QLED شیائومی با طراحی زیبای کم حاشیه، فناوری‌های پیشرفته مانند دالبی ویژن و قیمت جذاب از راه رسیدند.

شیائومی پس از مدت‌ها، تلویزیون‌های رده بالای خود را با نام سری X Pro QLED روانه بازار کرده است. این تلویزیون‌ها در سه سایز مختلف با مشخصات فنی برجسته‌ای از جمله نمایشگر بی‌نظیر، صدای قدرتمند و حافظه داخلی فراوان عرضه شده‌اند.

امکانات و قیمت تلویزیون های X Pro QLED شیائومی

سری شیائومی X Pro QLED در اندازه‌های 43، 55 و 65 اینچ عرضه می‌شود. تلویزیون‌های چدید شرکت شیائومی از طراحی بدون حاشیه در سه طرف بهره می‌برند تا تجربه تماشای فیلم و سریال را به سطح بالاتری ببرند. همه مدل‌ها از فناوری QLED استفاده می‌کنند که تصاویری با روشنایی فوق‌العاده و کنتراست بالا را ارائه می‌دهد. رزولوشن 4K، پشتیبانی از +HDR10 و Dolby Vision، موتور تصویر Vivid برای رنگ‌های طبیعی و واقعی و همچنین پشتیبانی از MEMC و ALLM برای نمایش روان صحنه‌های سریع از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون‌ها هستند.

تلویزیون های جدید سری X Pro QLED شیائومی

از نظر صدا، سری X Pro QLED به دو بلندگوی قدرتمند با پشتیبانی از Dolby Audio و DTS:X مجهز شده است که صدای 30 وات را تولید می‌کند. این تلویزیون‌ها تجربه صوتی سینمایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. طراحی زیبا با قاب فلزی آلومینیومی از دیگر ویژگی‌های ظاهری این تلویزیون‌هاست.

سری X Pro QLED به پردازنده چهار هسته‌ای A55، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این تلویزیون‌ها با سیستم عامل Google TV و رابط کاربری PatchWall شیائومی کار می‌کنند. Google TV امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها را فراهم می‌کند و همچنین دستیار صوتی گوگل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت پایه مدل 43 اینچی سری X Pro QLED حدود 416 دلار است. مدل‌های 55 و 65 اینچی نیز به ترتیب با قیمت 499 و 629 دلار عرضه می‌شوند. آخرین اخبار دنیای نمایشگرها و تلویزیون را از گجت نیوز دنبال کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025 با امکانات جدید و پیشرفته از راه رسید تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی، هم قیمت آیفون است تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با قیمت بی‌نظیر معرفی شد تلویزیون 85 اینچی شیائومی TV A Pro فقط 40 میلیون تومان قیمت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*