سیستم مورد نیاز بلک اپس 6

سیستم سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای نسخه بتای کال آف دیوتی بلک اپس 6 روی PC

اکتیویژن به‌طور رسمی مشخصات سیستم سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای کال آف دیوتی بلک اپس 6 – Call of Duty Black Ops 6 روی PC را اعلام کرد.

به‌دنبال تایید تاریخ انتشار نسخه بتا بازی کال آف دیوتی بلک اپس 6، اکتیویوژن سیستم مورد نیاز برای اجرای این نسخه روی رایانه‌های شخصی را اعلام کرد. طبیعتا گیمرهای کنسول نیازی به نگرانی در خصوص توانایی اجرای این بازی ندارند. اما گر گیمر PC باشید احتمالا به این فکر می‌کنید که آیا کامپیوترتان قادر به اجرای نسخه جدید Call of Duty خواهد بود یا خیر.

سیستم مورد نیاز برای اجرای کال آف دیوتی بلک اپس 6 روی کامپیوتر

یکی از بزرگترین مشکلات نسخه‌های پیشین کال آف دیوتی روی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها حجم بسیار بالای آن بوده که نارضایتی‌های فراوانی را هم در پی داشته است. اکتیویژن وعده داده که این مشکل را در نسل جدید برطرف کرده و حجم بازی کال آف دیوتی بلک اپس 6 را کاهش خواهد داد.

بازی Call of Duty

با این وجود حتی در این صورت هم برای اجرای Black Ops 6 به سخت افزار نسبتا توانمندی نیاز خواهید داشت. جدول زیر سیستم سخت افزاری حداقلی و بهینه مورد نیاز برای اجرای این بازی را نمایش خواهد داد.

کال آف دیوتی بلک اپس 6

مشخصاتحداقل سیستم سخت افزاریسیستم سخت افزاری پیشنهادی
سیستم عاملنسخه 64 بیتی ویندوز 10 (آخرین آپدیت)نسخه 64 بیتی ویندوز 10 یا ویندوز 11 (آخرین آپدیت)
پردازنده
  • AMD Ryzen 5 1400
  • Intel Core i5-6600
  • AMD Ryzen 5 1600X
  • Intel Core i7-6700K
رم12 گیگ16 گیگ
کارت گرافیک
  • AMD Radeon RX 470
  • NVIDIA GeForce GTX 1060
  • Intel Arc A750
  • AMD Radeon RX 6600XT
  • NVIDIA GeForce RTX 3060
حافظه ویدیویی3 گیگابایت8 گیگابایت
کارت صداسازگار با DirectXسازگار با DirectX

حداقل مشخصات سخت افزاری اعلام شده برای Call of Duty Black Ops 6 احتمالا قادر خواهد بود بازی را با تنظیمات گرافیکی پایین یا متوسط با نرخ 30 فریم بر ثانیه اجرا کند. از سوی دیگر، تنظیمات پیشنهادی بازی نیز نرخ 60 فریم بر ثانیه در کیفیت بالا را تضمین خواهد کرد. در عین حال می‌توان انتظار داشت که حتی با سیستم پیشنهادی نیز اجرای بازی در برخی شرایط دچار افت فریم شود. بنابراین برای دستیابی به حداکثر کیفیت ممکن بعضا لازم است تنظیمات گرافیکی بازی را نیز تغییر دهید.

سیستم مورد نیاز بلک اپس 6

از سوی دیگر فضای مورد نیاز برای دانلود نسخه بتای عمومی کال آف دیوتی بلک اپس 6 نیز 149 گیگابایت اعلام شده است. با در نظر گرفتن این که نسخه بتا معمولا دربرگیرنده تمام داده‌های بازی نیست می‌توان انتظار داشت که حجم نسخه نهایی بازی بسیار بیشتر از این مقدار باشد و حداقل تا کنون وعده‌های اکتیویژن برای کاهش حجم بازی درست از آب درنیامده باشند.

نسخه بتای کال آف دیوتی بلک اپس 6 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

طبق اعلام رسمی اکتیویژن، دسترسی زودهنگام به بازی Call of Duty Black Ops 6 از فردا 30 آگوست به مدت 6 روز در اختیار پیش‌خریدکنندگان این عنوان و مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، سایر گیمرها نیز می‌توانند نسخه بتای بازی را از روز 6 تا 9 سپتامبر دانلود کرده و تجربه نمایند.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین بازی های شوتر که تا قبل از آمدن کال آف دیوتی بلک اوپس ۶ باید تجربه کنید ویدیو گیم پلی هیجان‌انگیز بازی Call of Duty: Black Ops 6 را از دست ندهید تریلر گیم پلی بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۶ منتشر شد + تاریخ انتشار بهترین نسخه های بازی Call of Duty در طول تاریخ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*