آنر گلکسی زد فولد 6

عذرخواهی آنر از کاربران گلکسی زد فولد 6؛ تحقیر سامسونگ به شکلی عجیب

کمپانی Honor در اقدامی جالب و تحریک‌کننده در آستانه رونمایی جهانی از گوشی آنر مجیک V3 خود از کاربران گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ عذرخواهی کرد.

با وجود این که طعنه و کنایه زدن برندهای مختلف گوشی‌ساز به یکدیگر مساله چندان عجیبی نیست؛ اما عذرخواهی جدید کمپانی آنر از کاربران گلکسی زد فولد 6 رجزخوانی‌های میان کمپانی‌های فعال در عرصه گوشی‌های موبایل را به سطح جدیدی برده است.

این کمپانی بزرگ چینی که در حال آماده شدن برای عرضه جهانی گوشی تاشو آنر مجیک V3 خود است، به‌تازگی در اقدامی عجیب از کاربران گوشی گلکسی تاشو تازه‌وارد سامسونگ، Galaxy Z Fold 6، به‌خاطر این که به‌دلیل عدم عرضه مجیک V3 ناچار به خرید پرچمدار سامسونگ شده‌اند عذرخواهی کرد!

لازم به ذکر است که پرچمدار تاشو آنر با ضخامت تنها 4.35 میلیمتر و وزن 226 گرم به‌مراتب باریک‌تر و سبک‌تر از گلکسی زد فولد بوده و Honor قصد داشته با این عذرخواهی عجیب و غریب طعنه‌ای به سامسونگ بزند.

گوشی Honor

قضیه عذرخواهی عجیب آنر از کاربران گلکسی زد فولد 6 چیست؟

کمپانی آنر در اقدامی طعنه‌آمیز متنی 166 کلمه‌ای را خطاب به خریداران Galaxy Z Fold 6 روی حاشیه باریک 2.84 میلیمتری گوشی مجیک V3 حک کرده و ضمن به‌رخ کشیدن ظرافت طراحی و استحکام بالای لولای گوشی پرچمدار تاشو خود به‌طور واضح ضخامت بالا، اندازه بزرگ و وزن سنگین Galaxy Z Fold 6 را به سخره گرفته است.

متن دقیق نامه عذرخواهی آنر از کاربران گوشی تاشو سامسونگ به‌شرح زیر است:

کاربران عزیز گلکسی زد فولد 6 سامسونگ؛ متاسفیم!

آگاهیم که به شما وعده یک گوشی تاشو که به‌راحتی در جیب شما قرار گرفته و آینده را به شما ارائه می‌دهد داده شده بود. گوشی شما قرار بود یک معجزه مهندسی باشد و حد و مرزهای عملکرد و مالتی تسکینگ را بشکند. با این وجود اکنون شما به آنر مجیک V3 نگاه کرده و احساس می‌کنید به شما خیانت شده است. خرید گلکسی زد فولد 6 زمانی‌که یک گوشی تاشو باریک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر در بازار وجود دارد مثل آن است که برای کسب مدال طلا به مسابقه‌ای گام بگذارید و در نهایت آخر شوید.

درست است که سامسونگ در عرصه گوشی‌های تاشو پیشرو به شمار می‌رود، اما دوام گوشی‌های تاشو این کمپانی محل حرف و حدیث‌های بسیاری بوده است. اما ما در آنر به‌دنبال عبور از مرزهای تکنولوژی هستیم و همواره سعی می‌کنیم بهترین تجربه از گوشی‌های تاشو را به شما ارائه دهیم.

آنر گلکسی زد فولد 6

آنر برای خلق این شاهکار کینه‌توزانه خود از گراهام شورت، یکی از خلاق‌ترین و باتجربه‌ترین نگارگران سطوح ریز (میکروآرتیست) بهره برده است. گراهام شورت از جمله سرشناس‌ترین هنرمندان کنونی در عرصه خود محسوب شده و جواهراتی فوق‌العاده کمیاب و باارزش را برای سلبریتی‌های بزرگی مثل التون جان یا کیم کارداشیان طراحی کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
آنر مجیک Vs3 ، نسخه اقتصادی پرچم دار تاشو آنر معرفی شد بهترین دوربین گوشی های موبایل جهان در اختیار آنر مجیک ۶ پرو بررسی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ ؛ نهایت تکامل در گوشی های تاشو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*