گلکسی زد فولد 6 باریک

پس از اس 25 اولترا، سامسونگ نام نسخه باریک تر گلکسی زد فولد 6 را هم تغییر خواهد داد

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به‌زودی نسخه‌ای باریک تر از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 را نیز به بازار عرضه کند؛ هرچند نام آن با چیزی که انتظار داریم متفاوت خواهد بود.

از ماه‌ها قبل شایعات فراوان در خصوص معرفی نسخه باریک تری از گلکسی زد فولد 6 تا پایان امسال در حال دست به دست شدن بوده است. با این وجود اخیرا اخباری در خصوص احتمال نام‌گذاری متفاوت آن از سوی سامسونگ منتشر شده که جالب توجه است.

طبق اخبار موجود سامسونگ تصمیم دارد نسخه‌ای کوچکو جمع و جورتر از Galaxy Z Fold 6 را برای بازارهای آسیایی عرضه کند. پیش‌تر از اسامی مثل زد فولد 6 اولترا، زد فولد 6 اسلیم یا حتی زد فولد 6 اف ای برای آن نام برده شده بود. با این حال به نظر می‌رسد هیچ‌یک از این اسامی، نام نهایی گوشی تاشوی آتی کره‌ای‌ها نخواهد بود.

نام نسخه باریک تر گلکسی زد فولد 6 چه خواهد بود؟

یکی از افشاگران شناخته‌شده حوزه دستگاه‌های سامسونگ، ایوان بلس، به‌تازگی اعلام کرده که گوشی تاشوی آتی سامسونگ «گلکسی زد فولد 6 نسخه ویژه» یا Galaxy Z Fold 6 Special Edition نام دارد که احتمالا به‌اختصار به گلکسی زد فولد 6 اس ای معروف خواهد شد. سامسوگ البته پیش‌تر از این سیستم نام‌گذاری برای برخی پرچمدارانش از جمله گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا استفاده کرده. با این وجود تفاوت‌های نسخه SE این گوشی‌ها با معمولی‌شان تنها به‌رنگ‌بندی خلاصه می‌شده؛ درحالیکه Galaxy Z Fold 6 SE قرار است تغییرات مهم‌تری نسبت به نسخه پایه داشته باشد.

گوشی Galaxy Z Fold 6

طبق شایعات، نسخه باریک تر زد فولد 6 سامسونگ از صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی بهره برده و اندازه صفحه نمایش داخلی آن 8 اینچ خواهد بود. در این صورت اندازه آن اندکی نسبت به نسخه معمولی با نمایشگر بیرونی 6.3 اینچی و داخلی 7.6 اینچی بزرگتر خواهد بود. از سوی دیگر برخی منابع از عدم پشتیبانی این گوشی از قلم‌های اس پن خبر داده‌اند که احتمالا برای علاقمندان به این قلم‌ها ناخوشایند خواهد بود.

در عین حال مهم‌ترین تفاوت نسخه SE گوشی گلکسی زد فولد 6 با نسخه معمولی در ضخامت آن خواهد بود؛ جایی‌که به ادعای رسانه کره‌ای The Elec، مدل اس ای با ضخامت 11.5 میلیمتر خود در حالت تاشده حدود 0.02 اینچ باریک‌تر از نسخه استاندارد خواهد بود. این تفاوت بسیار اندک در ضخامت دلیل اصلی انتخاب پسوند SE به‌جای Ultra یا Slim برای این گوشی بوده؛ زیرا اختلاف ضخامت آن با نسخه استاندارد در عمل غیرقابل تشخیص خواهد بود.

گلکسی زد فولد 6 باریک

به گزارش Android Authority سامسونگ اواخر ماه سپتامبر عرضه نسخه SE گوشی تاشو خود را در کره و چین آغاز خواهد کرد. با این وجود هیچ‌گونه اخباری در خصوص قیمت این گوشی تاشو و احتمال عرضه آن در سایر بازارهای جهانی وجود ندارد. باید منتظر ماند و دید آیا نسخه SE قادر خواهد بود باعث افزایش فروش گلکسی زد فولد 6 شود یا خیر. بد نیست بدانید که میزان فروش نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ به‌طور قابل توجهی کمتر از نسل قبل بوده و بسیاری افراد نبود نوآوری در طراحی و قیمت بالا را دلیل این مساله عنوان کرده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
عذرخواهی آنر از کاربران گلکسی زد فولد ۶؛ تحقیر سامسونگ به شکلی عجیب بررسی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ ؛ نهایت تکامل در گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*