ویدیو رنگ جدید آیفون ۱۶ پرو مکس - iPhone 16 Pro Max

ویدیویی جدید از آیفون 16 پرو مکس با یک رنگ جذاب منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی جدید از iPhone 16 Pro Max منتشر شد. این ویدیو رنگ جدید خاص آیفون 16 پرو مکس با نام تیتانیوم صحرایی را به‌نمایش می‌گذارد.

بعد از این‌که سامسونگ از پرچمدار سری S و پرچمداران تاشو خود پرده برداشت، حالا نوبت به کوپرتینویی‌ها می‌رسد که بعد از موفقیت سری آیفون 15، جدیدترین محصول خود را معرفی می‌کنند. اپل قرار است به‌زودی آیفون سری آیفون 16 را به‌نمایش بگذارد و شنیده‌ها حکایت از این دارند که آیفون 16 پرو مکس را در رنگ جدیدی با عنوان «تیتانیوم صحرایی» (Desert Titanium) عرضه خواهد کرد. حالا ویدیویی رنگ جدید آیفون 16 پرو مکس را نشان می‌دهد.

ویدیو رنگ جدید آیفون 16 پرو مکس

همان‌طور که انتظار می‌رود، ویدیو منتشر شده از آیفون 16 پرو مکس باید متعلق به ماکت آن باشد. آنچه در این ویدیو می‌توان دید این است که بر خلاف انتظار، این رنگ جدید در طیف قهوه‌ای قرار می‌گیرد. پیش‌تر تصویر می‌شد این رنگ در طیف طلایی دسته‌بندی شود.

رنگ‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همه پیشوند «تیتانیوم» دارند و انتظار می‌رود در رنگ‌های تیتانیوم سفید، تیتانیوم مشکی، تیتانیوم طلایی و تیتانیوم خاکستری عرضه شوند. حالا این سوال به وجود می‌آید رنگی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، چه نامی دارد؛ چراکه در گزارش‌ها از آن به‌عنوان تیتانیوم صحرایی یا طلایی یاد شده است. حتی برخی از منابع مدعی شده‌اند که نام «رز» برای این رنگ در نظر گرفته شده است که معمولاً برای طیف صورتی استفاده می‌شود.

بنا به دعوت‌نامه ارسال شده از سوی اپل به رسانه‌های فعال در زمینه اخبار تکنولوژی، اپل در 9 سپتامبر مصادف با 19 شهریور از سری جدید آیفون رونمایی خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
میزان حافظه رم آیفون ۱۶ و آیفون ۱۷ مشخص شد آیفون ۱۶ برای رقابت با گلکسی اس ۲۴ به این ۵ قابلیت نیاز دارد آیفون ۱۶ با چه قیمتی به بازار ایران می‌آید؟ شایعات جذاب درباره آیفون ۱۶ پرو که امیدواریم واقعی باشد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*