آئودی

ورود 3 خودرو آئودی به سامانه جانبازان

شرکت نادین خودرو به عنوان واردکننده اصلی محصولات آئودی (AUDI)، با سه محصول جذاب از این شرکت به سامانه جانبازان آمده است.

نادین خودرو، به‌عنوان یکی از شرکت‌های جدید در حوزه واردات خودرو شناخته می‌شود که در زمستان سال گذشته و همزمان با رونمایی از کراس اوور برقی آئودی Q4 e-tron از خیز بلند خود برای واردات و عرضه محصولات آئودی خبر داده بود. طبق جدیدترین اخبار خودرو، شرکت فوق‌الذکر سه محصول جدید و جذاب از شرکت آئودی را در سامانه جانبازان لیست کرده و بزودی عرضه آنها را آغاز خواهد کرد.

معرفی محصولات آئودی نادین خودرو در سامانه جانبازان

آئودی - نادین خودرو

شرکت نادین خودرو در دور جدید عرضه محصولات وارداتی سه خودرو آئودی A3، آئودی Q3 و آئودی Q4 را در سامانه مخصوص جانبازان عرضه خواهد کرد. در ادامه به معرفی اجمالی این سه خودرو می‌پردازیم.

مشخصات آئودی A3 Sedan 2024

آئودی A3 Sedan 2024

آئودی A3 سدان در بخش فنی از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ با قدرت 147 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور بهره برده است مجموع این توان از طریق جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه (DCT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو قادر است در مدت زمان ۹.۱ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4584، 1814 و 1429 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2680 میلی‌متر است.

از مجموع امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیای 10 اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، ترمز اضطراری خودکار، سنسور پارک عقب، سنسور باران، سیستم تهویه اتوماتیک، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD و … اشاره کرد.

مشخصات آئودی A4 2024

آئودی A4 2024

محصول دیگری که نادین خودرو آن را در سامانه جانبازان عرضه کرده است، آئودی A4 2024 نام دارد که از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر بهره برده است. مجموع توان نیز را از طریق جعبه دنده DCT به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو قادر است در مدت زمان 7.3 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. ابعاد این سدان در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4762، 1847 و 1431 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2820 میلی‌متر است.

از آپشن های Audi A4 نادین خودرو می‌توان به سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر مولتی مدیا ۱۰ اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم صوتی حرفه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، رادار هشدار برخورد از جلو، سانروف، گرم‌کن صندلی های جلو، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه، استارت از راه دور و… را نام برد.

مشخصات آئودی Q3 2024

آئودی Q3 2024

آئودی Q3 2024 تنها کراس اوور این لیست است که توسط نادین خودرو به سامانه جانبازان راه یافته است. در بخش فنی همان پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ آئودی A3 با قدرت ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور در این خودرو قرار گرفته است. مجموع توان اعلامی از طریق جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه خشک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد آئودی کیو ۳ حدود 9 ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ترمز کمکی EBA ،BAS و BA، سیستم ترمز ABS و EBD، استارت از راه دور، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی و…همگی از مجموع امکانات این خودرو وارداتی هستند

طبق اطلاعات منتشر شده، نادین خودرو در مرحله اول این سه خودرو را عرضه می‌کند و سپس در مراحل دیگر باقی محصولات آئودی نظیر A5، A6 و Q5 را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان عرضه خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصولات می توانید به سایت رسمی شرکت نادین خودرو به نشانی https://nadinkhodro.com مراجعه نمایید.

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی کیا کی 5 توربو کوشا خودرو را در گجت نیوز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
خودرو مدرن و پیشرفته آواتار ۱۲ توسط بهمن موتور به ایران می‌آید کاتالوگ هوندا سیویک Type R برای عرضه در بازار ایران رسما منتشر شد ون بایک BAW M7 به ایران وارد می‌شود