شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S با قیمت 840 میلیون تومان روانه بازار شد

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S با قیمت زیر یک میلیارد تومان راهی بازار شد. مشخصات و امکانات این کراس اوور چینی جذاب را در ادامه بخوانید.

وولینگ یکی از خودروسازان چینی است که به طراحی و تولید محصولات برقی، کامیون و اتوبوس می‌پردازد. وولینگ زینگچن یکی از کراس اوورهای هیبریدی این برند است که قبلا به بررسی کامل آن پرداخته‌ایم. استارلایت S یکی از خودروهای جدید وولینگ به تازگی با قیمت 14 الی 18 هزار دلاری راهی بازار شده است. در ادامه به ذکر مشخصات فنی و امکانات رفاهی این کراس اوور زیبا می‌پردازیم.

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S معرفی شد

وولینگ استارلایت S یک کراس اوور الکتریکی با ظاهر زیبا و قیمتی مناسب است که در سری محصولات لیبل نقره‌ای شرکت وولینگ جای می‌گیرد. به طور خلاصه، زیر کاپوت این ماشین برقی، یک پیشرانه پلاگین هیبریدی و الکتریکی آرام گرفته و در 5 تیپ مختلف به بازار عرضه می‌شود.

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S

شاسی بلند تازه وارد وولینگ با دو مدل قوای محرکه به بازار آمده و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 4745 میلی متر، 1890 میلی متر و 1685 میلی متر خواهد بود. فاصله بین دو محور این خودرو 2800 میلی متر است و فضای مناسبی در اختیار سرنشینان و راننده قرار می‌دهد.

قوای محرکه

با توجه به قوای محرکه‌ای که زیر کاپوت این کراس اوور تعبیه شده، وزن آن از 1680 تا 1790 کیلوگرم متغیر است. چینی‌ها مدعی هستند که استارلایت سری اس مجهز به 19 ویژگی و قابلیت آیرودینامیکی شده تا ضریب درگ آن به 0.277 برسد و بتواند 20 کیلومتر پیمایش بیشتر داشته باشد.

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S

اگر نسخه تمام برقی را سفارش دهید، یک دستگاه وولینگ استارلایت S با پیشرانه برقی تحویل می‌گیرید که قادر است در شرایط ایده آل 201 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید کند. باتری این قوای محرکه 60 کیلووات ساعتی بوده و می‌تواند تا 510 کیلومتر شعاع حرکتی داشته باشد و برای شارژ آن کافی است 15 دقیقه صبر کنید تا بتوانید مسافتی 200 کیلومتری را طی کنید.

البته ناگفته نماند که در صورت استفاده از شارژر معمولی، باید برای رساندن باتری از 20 به 80 درصد، 10 ساعت منتظر بمانید. با استارلایت S تا 175 کیلومتر بر ساعت برانید و یک رانندگی لذت بخش را تجربه کنید.

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S

نسخه پلاگین هیبرید این کراس اوور چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌گیرد تا بتواند در شرایط ایده آل، 105 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید کند. علاوه بر این موتور برقی با 201 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر در نظر گرفته شده تا قدرت این شاسی بلند را دوچندان کند.

پیشرانه برقی با دو باتری 9.5 و 20.5 کیلووات ساعتی قابل سفارش بوده و با هر یک از آن‌ها به ترتیب می‌توان تا 60 و 130 کیلومتر پیمایش داشت. باک سوخت نسخه پلاگین هیبریدی 53 لیتری است و شعاع حرکتی آن 1100 کیلومتر خواهد بود. (با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت)

کابین و امکانات رفاهی

شاسی بلند برقی وولینگ استارلایت S

با ورود به کابین وولینگ استارلایت S یک نمایشگر مرکزی 15.6 اینچی با پشت آمپرهای 8.8 اینچی و غربیلک فرمان دی کات به چشم می‌خورد. این کراس اوور نسبتا لوکس مجهز به سیستم عامل لینگ او اس شده و قابلیت‌های دیگری نظیر به‌روزرسانی از راه دور، تشخیص صوتی و ریموت کنترل گوشی هوشمند دارد.

همچنین سیستم‌های کمک راننده و نیمه خودران سطح 2 باعث افزایش جذابیت آن شده‌اند. پوشش چرمی صندلی‌ها و برخورداری همه تریم‌ها از تنظیم برقی و شش جهته صندلی راننده حس خوشایندی به کابین بخشیده است. در صورت تمایل می‌توانید برای هر یک از نسخه‌های استارلایت اس، سردکن و گرم کن صندلی سفارش دهید. از سایر امکانات این خودرو برقی می‌توان به 6 کیسه هوا، 23 فضای ذخیره‌ای، سانروف 1.18 متر مربعی و فضای بار 610 لیتری اشاره کرد.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
دولت پزشکیان عقب نشینی کرد؛ بنزین گران نمی‌شود آغاز فعالیت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان کی ام سی T9 با موتور جدید، گیربکس متفاوت و تعلیق مولتی لینک معرفی شد مقایسه پیکاپ KMC T9 با بهمن G9؛ شتر گاو پلنگ بهمن یا با وقار کرمان موتور؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*