آئوروس سنات فیس لیفت 2025

آئوروس سنات فیس لیفت 2025، قصر متحرک روسی معرفی شد

خودروسازان روسی سرانجام پس از مدت‌ها انتظار از آئوروس سنات فیس لیفت 2025 رونمایی کردند. مشخصات قصر متحرک روس‌ها را در ادامه بخوانید.

صنعت خودروسازی روسیه پس از شروع جنگ با اوکراین و تحریم‌های غرب، ضربه بزرگی خورد و نتوانست آن طور که باید پیشرفت کند. اگر محصولات روسی را مرور کنیم، نام خودروهایی مثل لادا نیوا به خاطر می‌رسند که سال‌هاست در این کشور تولید می‌شوند. آیا صنعت خودروسازی روسیه منحصر به همین‌هاست یا برگ برنده‌های دیگری هم دارد؟

آئوروس سنات فیس لیفت 2025 رونمایی شد

آئوروس سنات فیس لیفت 2025 - نمای جلو

خوشبختانه روس‌ها یک برند لوکس به نام آئوروس دارند که تا به امروز در سه کلاس خودرویی شامل یک ام پی ام، یک کراس اوور به نام کامندانت و یک سدان لاکچری به نام سنات خودرو تولید کرده است. از محصولات سبد آئوروس در گارد رئیس جمهور این کشور استفاده می‌شود.

خودروسازان روسی پیش از آن که همه‌گیری کووید 19 آغاز شود، از لیموزین مخصوص پوتین با ظاهر و امکانات جذاب رونمایی کردند. در آن زمان روس‌ها در کنار این لیموزین از نسخه سدان آن صحبت کرده و اعلام کردند که به زودی از اوایل 2020 تولید آن به صورت انبوه آغاز خواهد شد.

طراحی ظاهری

آئوروس سنات فیس لیفت 2025 - نمای عقب

متاسفانه پاندمی کرونا مانع تولید این سدان جذاب شد و طی این مدت طراحان آئوروس روی این خودرو کار کردند تا تفاوت‌هایی بین آن با رولزرویس ایجاد کنند. هم اکنون چراغ‌های جلو کمی کشیده‌تر و جلوپنجره ضخیم و پرکار شده است. در نمای عقب سنات هم شاهد شکل مستطیلی چراغ‌ها هستیم که نمای بهتری در مقایسه با چراغ‌های مربعی قبلی دارند.

بیشترین تغییرات سنات آئوروس، داخل کابین این سدان لوکس اتفاق افتاده؛ جایی که داشبورد دگرگون شده و المان‌های مدرن جای مولفه‌های کلاسیک را گرفته‌اند. حالا یک مانیتور بسیار بزرگ در مرکز داشبورد به چشم می‌خورد و اغلب بخش‌ها نظیر شیفتر دنده و داخل درها متحول شده‌اند.

آئوروس سنات فیس لیفت 2025 - صندلی های عقب

بیشتر بخوانید:

معرفی لادا گرانتا نیکا موتور؛ ساینای روسی وارداتی، نماد عقب‌گرد صنعت خودرو ایران

قوای محرکه

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه هیبریدی تعبیه شده که حال همکاری آئوروس با پورشه است. قوای محرکه سنات شامل یک موتور الکتریکی و یک پیشرانه 4.4 لیتری تویین توربو V8 بنزینی است که در مجموع می‌توانند 590 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر گشتاور تولید کنند.

نیروی محرکه این موتور از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها انتقال می‌یابد و با این اوصاف می‌توان سنات آئوروس را یک سدان چهار چرخ محرک دانست.

ویدیو مرتبط

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*