روزهای خوش تون کوین

روزهای خوش تون کوین پس از آزادی پاول دورف؛ بیش از 1.1 میلیون کاربر فعال

روزهای خوش تون کوین با افزایش کاربران روزانه آن به 1.1 میلیون نفر از راه رسیده اما آیا آزادی با قید وثیقه دورف سیگنال منفی برای بازار است؟

دستگیری پاول دورف و به زندان افتادن او، روزهای سختی را برای رمزارز بلاک‌چین تون رقم زد. از زمانی که موسس تلگرام و خالق شبکه TON پایش به بازداشتگاه باز شد، ریزش ارز دیجیتال TON آغاز گردید. متاسفانه اتهامات دورف از زبان دادستانی فرانسه به نزولی شدن این رمزارز دامن زد و ارزش آن به طور قابل توجهی ریخت.

روزهای خوش تون کوین از راه رسید

روزهای خوش تون کوین

پس از آزادی پاول دورف با وثیقه 5 میلیون یورویی، اخبار امیدوارکننده‌ای راجع به این میلیاردر 39 ساله منتشر شد و کاربران خسته و نومید شبکه تون را باری دیگر خوشحال کرد. تون کوین توانست وارد مدار صعود شود و با یکه تازی خود به تعداد کاربرانش بیفزاید. هم اکنون شاهد رکوردشکنی شبکه بلاک‌چین TON و افزایش کاربران فعال به 1.1 میلیون هستیم.

بخش اعظمی از بار اضافی شبکه تون به خاطر لیست شدن توکن داگز است. کاربران تلاش می‌کنند توکن‌های خود را از این کیف پول تون کیپر به صرافی‌ها انتقال داده و سهم خود از این بازی را برداشت کنند. طی روزهای اخیر بلاک چین TON برای مدتی بسته شد تا حجم کاربران مدیریت شود و فشار کاهش یابد.

روزهای خوش تون کوین

هم اینک ارزش بازار تون کوین با بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه به 13.96 میلیارد دلار رسیده که خبر خوبی برای پاول دورف به حساب می‌آید. این موفقیت چشمگیر پس از نوسانات زیادی است که طی یک هفته اخیر شاهد بودیم. به هر حال مالک پیام رسان تلگرام هنوز از اتهامات قبلی خود تبرئه نشده و حتی شکایت همسر دورف از او می‌تواند سیگنال منفی برای بازار این ارز دیجیتال به حساب آید. به نظر شما آینده Toncoin چه می‌شود؟

در گجت نیوز بخوانید:
تاریخ لیست شدن و ایردراپ همستر اعلام شد؛ بازی همستر کامبت سرانجام پول می‌شود همکاری محسن یگانه با کلاهبردار تحت تعقیب اینترپل؛ پاسخ تیم خواننده مطرح کشور چیست؟ توکن داگز قابل برداشت شد + راهنمای برداشت و انتقال به تون کیپر آموزش جمع کردن خودکار امتیازهای بازی تلگرامی بلوم با هوش مصنوعی + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*