مشخصات وان پلاس ۳

مشخصات وان پلاس ۳ در AnTuTu فاش شد

به تازگی مشخصاتی منتسب به گوشی وان پلاس ۳ ( OnePlus 3 ) بر روی وبسایت AnTuTu قرار گرفته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا مشخصات احتمالی پرچم دار جدید وان پلاس را با هم مرور کنیم.

وان پلاس توانسته بود مدل‌های قبلی گوشی هوشمند خودش را به واسطه ارسال دعوتنامه به فروش برساند و بعید به نظر می‌رسد که به همین زودی فرمول موفقیت فعلی خودش را تغییر دهد.

درواقع شعار وان پلاس ۲ (پرچمدار قبلی وان پلاس) جایگزینی برای پرچمداران کمپانی‌های معروف بود و اینک از مشخصات به نمایش درآمده در وبسایت AnTuTu به نظر می‌رسد که وان پلاس ۳ نیز از این شعار پیروی کند. بر اساس این گزارش پرچمدار آینده تولیدکننده چینی وان پلاس به یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز خواهد بود.

از دیگر مشخصات وان پلاس ۳ می‌توان به ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید مارشمیلو اشاره کرد. اما اگر به عکاسی با گوشی هوشمند علاقه مند هستید باید بدانید که این گوشی هوشمند به دو دوربین ۱۶ و ۷ مگاپیکسلی در قسمت‌های پشتی و جلو مجهز خواهد بود.

باید دید وان پلاس ۳ ( OnePlus 3 ) که با شماره مدل A3000 در وبسایت AnTuTu قرار گرفته است آیا در رویداد ۱۹ فروردین وان پلاس معرفی خواهد شد یا خیر. این کمپانی چینی همواره به ساخت محصولاتی پرقدرت معروف است. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که پرچمدار جدیدش به فروشی فراتر از بازار چین بنگرد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر معرفی OnePlus 3 در تاریخ ۱۹ فروردین منتشر شده بود.اما چند روز پیش ، کمپانی وان پلاس رسما این شایعه را رد کرد و زمان معرفی دقیق این گوشی هنوز در هاله ای از ابهام وجود دارد.

با توجه به نتایج ضعیف پرچم دار قبلی این شرکت ، نظر شما در مورد وان پلاس ۳ چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*