آیفون 2017

آیفون ۲۰۱۷ احتمالا به نمایشگر منحنی و شارژر بی‌سیم مجهز خواهد بود

نسل‌های آینده آیفون‌ها کاملا برای کاربران جذاب است و دوست دارند بدانند که با چه محصولی روبه رو خواهند شد. یکی از تحلیلگران می‌گوید آیفون ۲۰۱۷ که احتمالا آیفون ۷ اس ( iPhone 7S ) نام خواهد داشت، به شارژر بی‌سیم و یک صفحه نمایش منحنی مجهز خواهد بود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Ming_Chi_Kuo_2

مینگ-چی کو

به گفته یک تحلیلگر تکنولوژی اپل احتمالاً سال آینده نسل متفاوتی از آیفون‌ها را عرضه خواهد کرد که حاوی یک صفحه نمایش منحنی و شارژر بی‌سیم خواهد بود. مینگ-چی کو تحلیلگر محصولات اپل می‌گوید که نسل آینده می‌تواند زمان خوبی برای ورود صفحات نمایش منحنی AMOLED به محصولات اپل و به خصوص آیفون ۲۰۱۷ باشد. این درحالیست که یکی از تحلیلگران برجسته دیگر در وبسایت ۹to5mac عنوان کرده بود که اپل تا سال ۲۰۱۸ از تکنولوژی جدیدی در صفحه نمایش آیفون‌ها استفاده نخواهد کرد.

صفحات نمایش AMOLED مذیت‌های بسیاری را نسبت به مدل‌های LCD دارند و تجربیات جدیدی را برای آیفون به ارمغان خواهند آورد. صفحات نمایش OLED باریک‌تر، کم وزن‌تر و انعطاف پذیر تر از صفحات LCD هستند. علاوه بر آن بسیار کارآمد بوده و از میزان شارژ کمتری نیز استفاده می‌کنند.

یک صفحه نمایش AMOLED می‌تواند آیفون را از هر نظری به رقیبی جدی برای محصولات تازه وارد سامسونگ نظیر گلکسی اس ۷ تبدیل کند. علاوه بر آن می‌تواند با ایجاد موج جدید، به کاهش میزان فروش محصولات اپل کمک کرده و سود خوبی را برای آنها به همراه داشته باشد. همانطور که در گذشته اعلام شده بود، اپل ماه ژانویه را با کمترین رشد در سه ماهه‌های نخست سال آغاز کرده است و باید دید که تا چند روز دیگر سود کلی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ اپل چه میزان خواهد بود.

بر اساس گزارش این تحلیلگر، انتظار می‌رود که آیفون ۲۰۱۷ به یک صفحه خمیده شیشه ای در قسمت جلویی و بدنه‌ای تمام فلزی مجهز باشد. به نظر می‌رسد که فاکتور‌های طراحی این محصول تغییر کرده باشند و ما شاهد صفحه نمایشی بدون حاشیه و البته بسیار نرم باشیم. علاوه بر آن با توجه به گزارشاتی که در ارتباط با شارژر بی‌سیم اپل منتشر شده است، می‌توانیم چنین انتظاری را از محصول آینده این کمپانی آمریکایی داشته باشیم که از شارژر‌های بی‌سیم بدون نیاز به القا پشتیبانی کرده و آن دستگاه از راه دور شارژ شود.

با تمام این تفاسیر، اپل هنوز هیچ واکنشی نسبت به نظر مینگ-چی کو نشان نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*