سامسونگ سری جدیدی به نام گلکسی C در دست ساخت دارد

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال ساخت سری جدید به نام گلکسی C بوده و در حال تست یک مدل نیز با نام SM-C5000 در کشور هند است. البته این تنها اطلاعاتی نیست که در اختیار داریم و گویا گوشی دیگری با کد SM-C7000 نیز وجود دارد.

گویا هر دو گوشی در حال حاضر قرار است برای بازار چین ساخته شوند، اما به نظر نمی‌رسد که این دو موبایل جدید از سری گلکسی C به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه گردند و می‌توان انتظار عرضه‌ی آن‌ها را در دیگر بازارهای جهان داشت.

گوشی اول سری گلکسی C که دارای کد SM-C5000 است دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی در اختیار نداریم اما با در نظر گرفتن اینکه سری S سامسونگ پرچم‌داران این کمپانی کره‌ای را تشکیل می‌دهند باید انتظار داشت که سری گلکسی سی ( Galaxy C ) از سخت افزار پایین‌رده یا میان‌رده بهره ببرد.

موبایل گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ نیز دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی بود و به همراه دو گوشی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۶ با صفحه‌ی ۴.۷ اینچی و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۶ با صفحه‌ی ۵.۵ اینچی عرضه شد. بنابراین اگر این سری را در نظر بگیریم باید مدل SM-C7000 نیز صفحه‌ای ۵ اینچ به بالا داشته باشد.

همانطور که گفتیم انتظار می‌رود سخت افزار گوشی‌های سری گلکسی C در حد گوشی‌های میان‌رده و یا حتی پایین رده باشند و از آنچه که در سری گلکسی A دیده بودیم نیز ضعیف‌تر بوده و به احتمال زیاد ارزان‌تر نیز باشند. متاسفانه این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم. هرچند، می‌دانیم که قرار است با یک سری جدید از گوشی‌های سامسونگ آشنا شویم.

سامسونگ سری جدیدی به نام گلکسی C در دست ساخت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا دارم فکرمی کنم سامسونگ دیگه ازچه حروفی استفاده نکرده :Overjoy: