گلکسی اس ۷ اکتیو ناخواسته تایید شد

یک اپلیکیشن متعلق به سامسونگ، وجود گوشی به نام گلکسی اس ۷ اکتیو ( Galaxy S7 Active ) را تایید کرد. طبق گزارشات گلکسی S7 Active در حقیقت در لیست بلندی از دیوایس‌هایی که با این اپلیکیشن سازگار هستند مشاهده شده است.

البته در چند روز گذشته خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه ایوان بلاس اطلاعاتی مبنی بر وجود داشتن این گوشی و همچنین لقب آن که پوسایدن (خدای باستانی دریا) است را در صفحه‌ی توییتر خود قرار داده بود.

سری اکتیو در واقع بخاطر نیازی که کاربران به این گوشی داشتند به وجود آمد. اولین سری اکتیو در سال ۲۰۱۳ ساخته شد که نمونه‌ی ضد آب گوشی گلکسی اس ۴ ( Galaxy S4 ) بود. بعد از آن کمپانی هر سال در کنار پرچم‌دار خود یک نمونه‌ی اکتیو نیز روانه کرد و این بار نیز گویا باید شاهد گلکسی S7 Active باشیم.

البته مشکلی که وجود دارد این است که گلکسی S7 در واقع ضد آب است بنابراین باید نمونه‌ی اکتیو آن از قابلیت بیشتری برخوردار باشد و یا حداقل در برابر نفوذ آب و گرد و خاک بیشتر از آنچه که گلکسی S7 در توان دارد مقاومت کند.

نکته‌ی دیگری که وجود دارد باید باتری آن نیز نسبت به مدل معمولی از ظرفیت بالاتری بهره ببرد. اگر بخاطر داشته باشید گلکسی اس ۶ اکتیو دارای باتری با ظرفیت ۳,۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بود، در حالی که مدل معمولی گلکسی S6 باتری با ظرفیت ۲,۸۰۰ میلی‌امپر بر ساعت داشت.

هرچند، اینطور که به نظر می‌رسد گویا سامسونگ این رویه را می‌خواهد در گوشی گلکسی S7 Active نیز پیش ببرد و باتری با ظرفیت بالاتری نسبت به گلکسی S7 معمولی را به کاربران ارائه دهد. تفاوت دیگری که وجود دارد دکمه‌هایی است که در سری اکتیو به کار می‌روند.

در گلکسی S7 Active برخلاف آنچه که در گلکسی S7 دیده ایم باید منتظر دکمه‌های فیزیکی باشیم. این یک سنت در سری اکتیو شده که سه دکمه‌ی فیزیکی در زیر صفحه استفاده شود که دو عدد از آن‌ها خازنی هستند. به احتمال زیاد باید در آینده‌ای نزدیک منتظر رونمایی از این گوشی باشیم.

تصویری از لیستی که گلکسی اس ۷ اکتیو در آن مشاهده شد

گلکسی اس ۷ اکتیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*