گوشی کوانتومی گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ

سامسونگ از گوشی گلکسی کوانتوم ۵ با یک چیپست فوق امنیتی رونمایی کرد

گوشی بسیار امن گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ رونمایی شد. Galaxy Quantum5 از یک چیپست فوق امنیتی با قدرت رمزنگاری کوانتومی بهره می‌برد.

سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید با قدرت کوانتومی به‌نام گلکسی کوانتوم ۵ رونمایی کرد. اگرچه این محصول با همکاری شرکت مخابراتی کره‌ای SK Telecom توسعه یافته و منحصر به این شبکه است؛ بنابراین، شما قادر نخواهید بود خارج از خاک کره از آن استفاده کنید. سامسونگ همچنین برای توسعه تراشه گوشی Galaxy Quantum5 با شرکت ID Quantique همکاری داشته و یک تراشه رمزنگاری کوانتومی را مختص به آن توسعه داده است.

تراشه کوانتومی، زیر قاب گوشی گلکسی کوانتوم ۵

گوشی کوانتومی گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ

گلکسی کوانتوم 5 از یک تراشه تولیدکننده اعداد تصادفی کوانتومی استفاده می‌کند که به این گوشی اجازه می‌دهد تا داده‌های حساس را به صورت ایمن رمزگذاری و رمزگشایی کند. این فناوری جدید، سطح بالایی از امنیت را برای کاربران فراهم می‌کند و از حملات هکری جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گوگل پردازش کوانتومی را با پردازنده Sycamore یک پله جلوتر برد

گوشی کوانتومی گلکسی کوانتوم ۵ سامسونگ

به‌جز تراشه، این گوشی دقیقا مشابه گوشی گلکسی A55 سامسونگ است. بنابراین می‌توانیم آن را نسخه امنیتی و ارتقا یافته A55 نیز بنامیم. از نظر مشخصات فنی، Galaxy Quantum5 دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، پردازنده Exynos 1480 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی در سه رنگ آبی، بنفش و سرمه‌ای عرضه خواهد شد و قیمت آن 618،200 وون کره‌ای (حدود 465 دلار) خواهد بود.

با توجه به ویژگی‌های امنیتی منحصربه‌فرد نسخه امن گلکسی ای ۵۵، انتظار می‌رود که این گوشی برای کاربران تجاری و دولتی که به امنیت داده‌های خود اهمیت می‌دهند، بسیار جذاب باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
کنده شدن پوست گلکسی زد فولد ۶ هنگام شارژ؛ دردسر جدید سامسونگ نگرانی سامسونگ؛ فروش گلکسی زد فولد ۶ به مراتب پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۵ بوده است تماشا کنید: نگاهی متفاوت به گلکسی زد فلیپ ۶، گوشی تاشو جدید سامسونگ بررسی ویدیویی گلکسی A05s ؛ گوشی ارزان سامسونگ چقدر ارزش خرید دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*