وان پلاس ۳

وان پلاس ۳ از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند(شایعه)

وان پلاس ( OnePlus ) برنامه‌ی عرضه سومین پرچمدار خود را در سال ۲۰۱۶ ریخته و منتظر موقعیت مناسبی برای رونمایی از وان پلاس ۳ ( OnePlus 3 ) است. انتظار داریم که این گوشی هوشمند اندرویدی تا قبل از یک چهارم دوم سال ۲۰۱۶ رونمایی شود. شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شده که نشان دهنده پشتیبانی این اسمارت فون از قابلیت شارژ سریع است.

بر اساس شواهد، وان پلاس ۳ دارای سیستم عامل انحصاری هیدروژن او اس ( Hydrogen OS ) است. نسل قبلی این پرچمدار از قابلیت شارژ سریع برخوردار نبود، اما یک پورت USB Type-C برای آن تعبیه شده بود که می‌توانست کارساز باشد. بنا بر شایعه‌ای که به طور ناخواسته توسط اپلیکیشن وان پلاس لایتنینگ ( OnePlus Lightning ) فاش شد، وان پلاس ۳ به مانند پرچمداران جدید سامسونگ و ال جی، دارای قابلیت شارژ سریع است. به طور مستقیم به OnePlus 3 اشاره نشده، اما ذکر کرده اند که آخرین محصول کمپانی OnePlus از این قابلیت بهره مند خواهد بود.

وان پلاس ۳ با اسم رمزی A3000 بر روی AnTuTu دیده شده و امتیاز خوبی نسبت به دیگر برچمداران دریافت کرده است. وان پلاس ۳ ( OnePlus 3 ) از یک پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ با معماری ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای قدرت گرفته و در کنار آن یک پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، این پردازنده مرکزی را همراهی می‌کند. همچنین صفحه نمایش گوشی با وضوح ۱۰۸۰P فول اچ دی به علاوه اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو به شاخصه های این گوشی هوشمند افزوده و دوربین ۱۶ مگاپیکسل هم این اسمارت فون را کامل خواهد کرد. شرکت وان پلاس، یک نسخه از این گوشی هوشمند را با سیستم عامل هیدروژن او اس ( Hydrogen OS ) به بازار جهانی عرضه خواهد کرد. سومین نسخه از پرچمداران وان پلاس، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. بنا به گزارش Antutu، دوربین سلفی ( جلویی ) این گوشی هوشمند، دارای وضوح ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*