نامی خودرو

نامی خودرو هم به جمع واردکنندگان خودروهای تویوتا در ایران پیوست

نامی خودرو که به عنوان شرکت عرضه کننده محصولات نیسان شناخته می‌شود حال به جمع واردکنندگان خودروهای تویوتا پیوست است.

نامی خودرو که یکی از شرکت‌های واردکننده ماشین در ایران است به عرضه مدل‌های مختلف نیسان در ایران می‌پردازد. این شرکت که به دنبال توسعه خدمات پس از فروش خود بوده، 11 مرکز خدمات پس از فروش در ایران تاسیس کرده و حالا وارد کننده جدید محصولات تویوتا به ایران خواهد بود.

نامی خودرو وارد کننده خودروهای تویوتا

نامی خودرو

پس از آغاز دوباره واردات خودروهای خارجی در ایران، شرکت‌های متعددی مجوزهای لازم برای واردات را دریافت کردند. نامی خودرو نیز یکی از چندین شرکت واردکننده‌ای بوده که به دنبال سهم بیشتری از بازار خودرو است.

این شرکت که در ابتدا و تا به الان تنها واردات خودروهای نیسان را در دستور کار خود داشت، حال قرار است به عرضه خودروهای برند معروف ژاپنی به نام تویوتا بپردازد.

نامی خودرو که در سبد محصولات خود، خودروهای نیسان سیلفی، ایکس‌ تریل، کیکس و قشقایی را به مشتریان عرضه می‌کرد با ایجاد طرح جدید دولت برای واردات خودرو به عرضه خودروهای تویوتا خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است که شرکت‌های معین خودرو ایرانیان، ماهان صنعت پارس، پرساوش و تیوا نیز اقدام به عرضه مدل‌های تویوتا کرولا، کمری، هایلندر، راوفور و وایلدلندر در بازار کشور خواهند کرد.

این شرکت پس از ملحق شدن به واردکنندگان خودروهای تویوتا، ممکن است مدل‌های جدید برند قدرتمند ژاپنی را در ایران عرضه کند.

پیشینه خبر:
کاتالوگ تویوتا هایلندر برای عرضه در ایران منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات عرضه کیا سورنتو و K8 در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*