کیا سورنتو وارداتی

مشخصات فنی و امکانات کیا سورنتو وارداتی اعلام شد + کاتالوگ رسمی

شرکت کوشا خودرو به عنوان وارد کننده اصلی محصولات کیا موتورز در کشور، از کاتالوگ رسمی مشخصات و آپشن‌های کیا سورنتو وارداتی رونمایی کرد.

همزمان با آغاز فعالیت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان، شرکت کوشا خودرو نیز از دو محصول وارداتی خود با نام های کیا سورنتو و کیا K8 برای جانبازان کشور رونمایی کرده است. بنابراین قصد داریم تا در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی کامل مشخصات این کراس اوور جذاب وارداتی بپردازیم.

معرفی مشخصات فنی کیا سورنتو وارداتی کوشا خودرو

کیا سورنتو وارداتی

نسخه وارداتی کیا سورنتو به بازار ایران در واقع نسل چهارم این کراس اور کره‌ای به حساب می‌آید که از سال ۲۰۲۰ در بازار حضور دارد اما از سال ۲۰۲۴ یک فیس لیفت بنیادین را تجربه کرده است. در طراحی قسمت جلوی این خودرو شاهد چراغ‌های جلوی افقی T شکل هستیم و نشان کیا از مرکز جلوپنجره به پایین کانون منتقل شده است. ورودی‌های هوای عمودی برجسته نیز در زیر چراغ‌های جلو قرار گرفته‌اند. به‌طور کلی بهره‌گیری از چراغ های جلو و عقب بزرگ برای این خودرو جذابیت زیادی بدان بخشیده است.

این خودرو از یک پیشرانه چهارسیلندر 2.5 لیتری خطی تنفس طبیعی با حداکثر توان 191 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن متر بهره می‌برد. مجموع این توان از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حجم باک این خودرو 67 لیتر و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 6.1 لیتر اعلام شده است.

همچنین سیستم تعلیق این خودرو در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب مولتی لینک مستقل است. با این تفاسیر باید باید سواری نرم و لذت بخشی از این کراس اوور وارداتی انتظار داشت. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4815، 1900 و 1695 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2814 میلی‌متر است.

امکانات رفاهی و ایمنی Kia Sorento

نمای داشبورد کیا سورنتو وارداتی

شرکت کوشا خودرو کراس اوور کیا سورنتو 2025 را با تریم مناسبی به کشور عرضه کرده است. از مجموع آپشن‌های رفاهی این خودرو می‌توان به صفحه نمایش ١٢٫٣ اینچی کنسول مرکزی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع خودکار، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، پورت شارژ USB و تایپ C و شارژر 12 ولت فندکی، نمایشگر هدآپ (HUD) ١٠ اینچی، مانیتور فراگیر برای اطمینان از پارک، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، سنسور باران، صندوق عقب برقی هوشمند، صندلی های برقی جلو، لامپ‌های عقب LED، چراغ جلو و پروژکتور LED، صندلی ردیف ٢ قابل تنظیم، پدال شیفتر و… اشاره کرد.

از جمله امکانات ایمنی خودرو نیز می‌توان سیستم کروز کنترل هوشمند، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل ABS با ترمز EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی)، ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کمک راننده (ADAS) شامل سیستم کمکی رانندگی بین خطوط (LFA)، سیستم کمکی جلوگیری از برخورد در نقطه کور (BCA)، سیستم کمکی هشدار وجود خطر برخورد با خودرو، عابر پیاده و دوچرخه سوار و سیستم کمک راننده جلوگیری از برخورد عقب خودرو را نام برد.

کاتالوگ رسمی کیا سورنتو وارداتی

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کاتالوگ تویوتا هایلندر برای عرضه در ایران منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات با نبکا پلاگین هیبرید پلاس، شاسی بلند تازه وارد کرمان موتور آشنا شوید + مشخصات و قیمت شاسی بلند هاوال جولیون پرو، محصول جدید بهمن موتور به ایران آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*