بهترین گوشی آگوست 2024

بهترین گوشی های میان رده و پرچم دار جهان در ماه آگوست 2024 از نگاه انتوتو

انتوتو لیست قدرتمندترین و بهترین گوشی های پرچمدار و میانرده ماه آگوست 2024 را منتشر کرد.‌ فکر می‌کنید کدام گوشی توانسته امتیاز بالاتری نسبت به رقبا کسب کند؟

مطابق روال هر ماه، بار دیگر انتوتو لیست بهترین گوشی های پرچمدار و میان رده ماه آگوست 2024 را اعلام کرد. همان‌طور که می‌توان انتظار داشت این لیست پر از گوشی‌های چینی است که هم در کلاس پرچمدار و هم میان‌رده عملکرد درخشانی ارائه داده‌اند. در ادامه این لیست را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

بهترین گوشی های پرچمدار ماه آگوست 2024

در کلاس گوشی‌های پرچمدار و پریمیوم، رد مجیک 9S Pro+ جایگاه نخست را از آن خود کرده و به‌لطف تجهیز به تراشه پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 توانسته به عملکرد فنی فوق‌العاده‌ای برسد. همچنین در رده دوم این لیست نیز دیگر پرچمدار چینی مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen. 3 یعنی وان پلاس Ace 3 پرو قرار گرفته و امتیازی نزدیک به آن را کسب کرده است.

پرچمدار اندرویدی

علاوه بر این، در رده سوم لیست نیز iQOO Neo9S Pro+ قرار دارد و ایسوس راگ فون 8 پرو نیز چهارمین گوشی این ماه است. لازم به ذکر است گوشی گیمینگ ایسوس طی چند ماه گذشته همواره در صدر لیست بهترین گوشی های بازار از دید AnTuTu قرار داشته. با این وجود در ماه آگوست 2024 این عنوان را به رقبای چینی‌اش واگذار کرده است.

در رده‌های پنجم و ششم لیست پرچمداران 2024 دو گوشی iQOO Neo9S Pro و ردمی K70 قرار گرفته‌اند؛ درحالیکه سه عضو از خانواده ویوو X100، یعنی ویوو X100 اولترا، ویوو X100 پرو و ویوو X100 به‌ترتیب در جایگاه‌های هفتم، هشتم و نهم قرار گرفته‌اند.‌ همچنین وان پلاس 12، پرچمدار بی‌رقیب وان پلاس نیز دهمین گوشی پرچمدار برتر ماه گذشته بود.

همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، شش مدل از ده گوشی پرچمدار برتر ماه گذشته به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز بوده‌اند؛ درحالیکه چهار جایگاه دیگر نیز توسط چیپست‌های دایمنسیتی 9300 و دایمنسیتی 9300 پلاس تصاحب شده است. این مساله گویایی درخشش کوالکام در بازار پرچمداران است.

بهترین گوشی های میانرده آگوست 2024

در دسته گوشی‌های میانرده پریمیوم تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 همچنان در حال درخشش است؛ به‌طوری‌که دو گوشی برتر این دسته، وان پلاس Ace 3V و ریلمی GT نئو 6 اس ای هردو از همین تراشه استفاده می‌کنند.

بهترین گوشی آگوست 2024

در رده سوم لیست بهترین گوشی های میانرده آگوست 2024 ردمی K70E مجهز به تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا حضور دارد و رده چهارم نیز توسط ریلمی GT نئو 5 اشغال شده که از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 بهره می‌برد. این تراشه طبیعتا متعلق به یک نسل قبل است. با این وجود ریلمی توانسته عملکردی هم‌تراز با برترین محصولات میانرده پریمیوم را برای GT Neo 5 رقم بزند.

در رده پنجم ردمی نوت 12 توربو مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 قرار گرفته؛ درحالیکه پنج عنوان دیگر این لیست همگی از تراشه‌های قدرتمند مدیاتک بهره می‌برند. به‌طور خاص دو گوشی iQOO Z8 و iQOO Neo7 SE محصولاتی هستند که با تراشه دایمنسیتی 8200 در رده‌های ششم و هفتم قرار گرفته‌اند؛ درحالیکه وان پلاس Ace با بهره بردن از تراشه دایمنسیتی 8100 مکس و ردمی نوت 12T پرو با چیپست دایمنسیتی 8200 در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. همچنین اوپو K10 5G نیز با تجهیز به تراشه دایمنسیتی 8000 مکس توانسته لیست ده‌تایی برترین گوشی‌های میانرده ماه گذشته را تکمیل کند.

کوالکام یا مدیاتک؛ کدامیک برنده نبرد ماه گذشته بود؟

با بررسی دقیق‌تر لیست گوشی‌های برتر ماه آگوست 2024 می‌توان به‌طور واضح متوجه درخشش تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در رده محصولات پرچمدار شد.

رقابت کوالکام و مدیاتک

از سوی دیگر علیرغم آنکه تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 این کمپانی را نیز باید به‌نوعی برنده نبرد چیپست‌های میانرده دانست، اما پیشرفت محسوس تراشه‌های مدیاتک نیز کاملا محسوس است. البته درخشش تراشه‌های Dimensity بیشتر در کلاس میانرده محسوس است. با این وجود تراشه‌های دایمنسیتی 9300 و 9300 پلاس نیز توانسته‌اند رقابت نزدیکی با کوالکام داشته باشند.

در گجت نیوز بخوانید:
راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران تا مرداد ۱۴۰۳ + مشخصات فنی و قیمت راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران تا مرداد ۱۴۰۳ + مشخصات فنی و قیمت مقایسه آیفون ۱۶ پرو با گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ پرچمدار آتی اپل دربرابر بهترین گوشی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*