تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با حمایت همراه اول موفق شد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان 2024 به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در روزهای 12 تا 14 شهریور 1403 در شهر پونته ودرا اسپانیا برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران موفق شد با کسب 4 نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران، علی احمدی وفا در وزن 55 کیلوگرم، محمدمهدی غلامپور در وزن 60 کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد در وزن 67 کیلوگرم و علیرضا عبدولی در وزن 77 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن 130 کیلوگرم توانست مدال نقره را کسب کند و در وزن 63 کیلوگرم نیز مدال برنز به عرفان جرکنی رسید.

در نهایت در رده بندی تیمی این مسابقات، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران توانست به کسب 135 امتیاز، پیش از پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی را از ‌آن خود کند. همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی ایران، این قهرمانی مقتدرانه را به فدراسیون کشتی و مردم ورزش‌دوست کشورمان تبریک گفت.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*