تویوتا فرانت لندر وارداتی

کاتالوگ تویوتا فرانت لندر وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و امکانات رفاهی

شرکت ماهان صنعت پارس، از کاتالوگ مشخصات فنی و آپشن‌های تویوتا فرانت لندر وارداتی عرضه شده در سامانه جانبازان رونمایی کرد.

همزمان با آغاز فعالیت سامانه یکپارچه خودرو جانبازان، شرکت ماهان صنعت پارس که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین ارائه دهندگان خدمات محصولات برند تویوتا در کشور شناخته می‌شود، کاتالوگ مشخصات و آپشن‌های یکی از محصولات وارداتی مخصوص جانبازان با نام تویوتا فرانت لندر را منتشر کرده است‌. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی این کراس اوور کامپکت ژاپنی می‌پردازیم.

معرفی تویوتا فرانت لندر هیبریدی؛ تحفه ماهان صنعت پارس برای سامانه جانبازان

تویوتا فرانت لندر وارداتی

پس از انتشار کاتالوگ تویوتا هایلندر وارداتی، شرکت ماهان صنعت پارس تصمیم گرفته تا در دور جدید واردات محصولات تویوتا، سایر خودروهای پرفروش این برند خوشنام در بازار جهانی را نیز به جانبازان ارائه نماید. تویوتا فرانت لندر نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق اعلام ماهان صنعت پارس در تیپ Premium و برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد عرضه خواهد شد.

از نظر طراحی این خودرو شباهت زیادی به تویوتا کرولا کراس دارد. با این حال طول فرانت لندر نسبت به کرولا حدود ۲۵ میلی‌متر بلندتر است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۴۸۶، ۱۸۲۵ و ۱۶۲۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۴۰ میلی‌متر است. وزن تویوتا فرانت لندر وارداتی ۱۴۸۵ کیلوگرم است و بهره‌گیری از رینگ‌های ۱۷ اینچی و تایرهایی با پهنای ۲۱۵ سواری نرم و قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی Toyota Frontlander

نمای جلو تویوتا فرانت لندر وارداتی

در بخش فنی این خودرو از قوای محرکه هیبریدی شامل یک پیشرانه بنزینی چهارسیلندر تنفس طبیعی VVT-i با قدرت ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۸۸ نیوتن متر به همراه یک موتور برقی سنکرون آهنربایی دائمی با قدرت ۸۳ کیلووات و گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر بهره‌مند شده است. پیشرانه برقی از باتری‌های لیتیوم یون تریپل بهره‌مند شده که حداکثر توان خروجی را به ۱۴۴ کیلووات می‌رساند.

مجموع توان تولیدی توسط یک گیربکس E-CVT (مخصوص خودروهای هیبریدی) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن در برد جامع (WLTC) ۴.۵۸ لیتر اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق این کراس اوور کامپکت در محور جلو مک‌فرسون و در محور عقب تورشن بیم است.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور فرانت لندر وارداتی

از مجموع آپشن‌های این خودرو می‌توان به کلاستر تمام دیجیتال راننده ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، دستار صوتی، چراغ‌های تمام LED، دی‌لایت و اتولایت، فرمان چند منظوره برقی قابل تنظیم، آینه الکتروکرومیک، صندلی‌های اسپرت با روکش چرم مصنوعی، تنظیم برقی ۸ جهته صندلی راننده، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، ایزوفیکس صندلی کودک، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل پایداری بدنه (VSC)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل کمکی شروع به حرکت، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، سوکت برق ۱۲ ولت، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد اشاره کرد.

همچنین این خودرو به سیستم کمک رانندگی هوشمند Toyota Safety Sense نیز مجهز شده که امکاناتی از جمله رادار جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، کروز کنترل راداری دینامیک (DRCC)، سیستم هشدار خروج از خط، رادار بین خطوط، سیستم کنترل خودکار نور بالا، سیستم کمکی تشخیص علائم جاده، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم کمک رانندگی فعال پیش بینی کننده را ارائه می‌دهد.

کاتالوگ تویوتا فرانت لندر وارداتی (نسخه اولیه)

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی یکی از رقبای اصلی این خودرو با نام کیا سلتوس توربو را در گجت نیوز مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:
هیوندای آیونیک ۵ توسط مانا پارت ایرانیان به کشور وارد می‌شود تویوتا وایلدلندر با این مشخصات فنی و آپشن ها در ایران عرضه می‌شود خودرو لادا وستا در دو سگمنت کراس‌اوور و سدان برای تست فنی به ایران آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*