گوشی ماژولار HMD Fusion

گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار معرفی شد

گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار مبتکرانه معرفی شد. محصولی که با کاورهای مختلف به محصولاتی مانند شارژر بی‌سیم یا اسپیکر تبدیل می‌شود!

اچ ام دی گلوبال که پیش از این به‌عنوان تولیدکننده محصولات برند نوکیا شناخته می‌شد، اکنون مدتیست که گوشی‌های هوشمندی را با برند خود یعنی HMD به بازار عرضه می‌کند. یکی از جدیدترین محصولات این برند، یک گوشی مبتکرانه است. گوشی HMD Fusion، جدیدترین نوآوری شرکت فنلاندی HMD است که با هدف متحول کردن دنیای گوشی‌های هوشمند به بازار خواهد آمد. گوشی فیوژن با طراحی ماژولار انقلابی و قابلیت شخصی‌سازی بی‌نهایت، به شما اجازه می‌دهد تا گوشی‌تان را مطابق با نیازها و سبک زندگی‌تان سفارشی کنید.

گوشی ماژولار HMD Fusion

با کاورهای قابل تغییر Fusion، گوشی شما به یک ابزار همه کاره تبدیل می‌شود. از یک شارژر بی‌سیم گرفته تا یک استودیوی پخش زنده خانگی، هر کاوری قابلیت‌های جدیدی را به گوشی شما اضافه می‌کند. این کاورها به راحتی به پشت گوشی متصل می‌شوند و شما حتی می‌توانید با استفاده از ابزار توسعه HMD Fusion، طرح‌های خود را ایجاد و چاپ سه بعدی کنید.

طراحی ماژولار، برگ برنده گوشی HMD Fusion

اچ‌ام‌دی فیوژن با طراحی ماژولار خود، دوام و قابلیت تعمیر را در اولویت قرار داده است. با بدنه پلاستیکی نیمه شفاف و دسترسی آسان به قطعات داخلی، تعویض باتری، تعمیر صفحه نمایش و سایر تعمیرات به سادگی روی گوشی انجام می‌شود. سازنده همچنین متعهد شده که تا هفت سال آینده قطعات یدکی را از طریق iFixit در دسترس مشتریان قرار دهد.

از نظر مشخصات فنی نیز این گوشی قابل قبول است. Fusion با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی، تجربه‌ای حرفه‌ای از عکاسی و فیلمبرداری را برای شما به ارمغان می‌آورد. با ویژگی‌هایی مانند تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی، حالت شب اختصاصی و AI HDR، می‌توانید در هر شرایط نوری عکس‌های با کیفیتی ثبت کنید.

این دستگاه همچنین به یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی درون حفره‌ای روی پنل مجهز شده است.

در قلب تپنده گوشی، شاهد حضور چیپست پایین‌رده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام هستیم که ۶/۸ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. اگر هم این فضای ذخیره‌سازی برای شما کافی نیست، می‌توانید گوشی HMD Fusion را با یک کارت حافظه microSD ارتقا دهید. در بخش نرم‌افزاری، سیستم عامل اندروید ۱۴ روی آن نصب شده و تا ۲ سال بروزرسانی اندرویدی و ۳ سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. در نهایت به قیمت اچ ام دی فیوژن می‌رسیم. سازنده تصمیم گرفته این محصول را با قیمت ۲۴۹ یورو به بازار اروپا ارسال کند.

در گجت نیوز بخوانید:
قوی‌ترین گوشی HMD با ظاهر شبیه به گوشی‌های سری نوکیا N9 رونمایی شد گوشی های جدید نوکیا با رنگ‌و‌بوی نوستالژیک و اینترنت 4G در راه‌اند این گوشی مدل ۲۰۲۴، شما را به سال‌های دور می‌برد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*