تماشا کنید: نبرد هری پاتر و جنگ ستارگان

بی‌شک ویدیوی قبلی ما را که در آن شخصیت‌ محبوب دنیای بازی یعنی مسترچیف با گیمرهای سری ندای وظیفه به نبرد پرداخته بود را مشاهده کرده‌اید. حال نوبت به هری پاتر و گیمری علاقه‌مند به جنگ ستارگان رسیده تا مشخص شود کدامیک بر دیگری پیروز خواهد شد.

حتما شما نیز تاکنون به این فکر افتاده اید که اگر قهرمانان فیلم های فانتزی که ماجراهای عجیب و هیجان انگیزی را برای رسیدن به اهداف خود تجربه می کنند و با خطرات مختلفی مواجهه می‌شوند، برای یک بار هم که شده با یکدیگر برخورد کرده و به مبارزه بپردازند کدامیک پیروز از میدان مبارزه بیرون خواهد آمد.

با یک ویدیوی دیگر از مبارزه میان شخصیت های معروف در دنیای واقعی همراه ما باشید و مبارزه میان شخصیت‌های جهان فانتزی بسیار محبوب و جذاب جنگ ستارگان و دنیای اسرارآمیز هری پاتر را مشاهده کنید.

در این ویدیو جذاب شاهد نبرد هری پاتر و یک شوالیه جدای هستیم که برای شکست یکدیگر از جادوهای مرگ‌بار و قدرت‌های فرابشری «نیرو» استفاده می‌کنند. همچنین با مشاهده این ویدیو می‌توان نتیجه گرفت هرگز هنگامی که یک گیمر مشغول بازی است حواس وی را پرت نکنید!

از دیگر نکات جالب ویدیو نیز می توان به افکت ها و جلوه های ویژه زیبا و البته صداگذاری جذاب اشاره کرده که در کنار دیالوگ های معروف این دو فرنچایز محبوب و چاشنی طنز نبردی هیجان انگیز را به ارمغان می آورد.

از تماشای ویدیو لذت ببرید:


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*