هدست سونی MDR-M1

سونی با هدست پیشرفته MDR-M1، آهنگسازها را شگفت زده کرد

هدست پیشرفته و حرفه‌ای MDR-M1 سونی با درایورهای قدرتمند و طراحی جذاب خود گزینه‌ای مناسب برای موزیسین‌هاست. این هدست 250 دلار قیمت دارد.

سونی در رویداد IFA 2024 با معرفی یک هدست حرفه‌ای آهنگسازها و موزیسین‌ها را سورپرایز کرد. پس از موفقیت بزرگی که این کمپانی ژاپنی با مدل WF-1000XM5 خود در بازار ایربادهای بیسیم نویزکنسلینگ کسب کرد اکنون بار دیگر تصمیم گرفته با معرفی یک هدست روگوشی حرفه‌ای بار دیگر به این بازار بزرگ وارد شود. این هدست سونی MDR-M1 نام دارد و با ارائه محدوده پاسخ فوق عریض برای ضبط، میکس و مستر صدا ایده‌آل ارزیابی می‌شود.

مشخصات هدست پیشرفته MDR-M1 سونی

بنا به ادعای خود سونی، این کمپانی برای ساخت هدست MDR-M1 خود از موزیسین‌های حرفه‌ای کمک گرفته تا صدایی تراز با کیفیتی هم‌تراز با صدای استودیوها تولید کند. هدست جدید سونی از درایورهای 40 میلیمتری استفاده می‌کند که صدایی دقیق و با رزولوشن بالا را به گوش کاربر می‌رسانند. طراحی حرفه‌ای حلقه وسطی این دستگاه باعث می‌شود که درایورها توانایی تولید صدای دقیق در محدوده فرکانسی 5 تا 80 کیلو هرتز و حساسیت 102 دسی بل/میلی وات را داشته باشند و باس مناسبی هم به گوش کاربر برسد.

از سوی دیگر بالشتک نرم تعبیه شده در دو انتهای این هدفون نه تنها باعث راحتی هرچه بیشتر استفاده از آن می‌شود؛ بلکه صدای محیط را نیز به‌خوبی ایزوله کرده و به آهنگ‌سازان اجازه می‌دهد حتی خارج از استودیو نیز به کار بپردازند. قابلیت حذف نویز محیط همچنین به خوانندگان هم اجازه می‌دهد که صدای خود را حین ضبط به‌طور واضح بشنوند.

وزن هدست MDR-M1 برابر با 216 گرم است و یک آداپتور تبدیل درگاه‌های 6.3 میلیمتری به 3.5 میلیمتری نیز در جعبه محصول قرار گرفته است. علاوه بر این، سونی همچنین کابل‌های 1.5 متری و 2.5 متری را هم درون جعبه این هدست تعبیه کرده است.

هدست سونی MDR-M1

قیمت هدست جدید و حرفه‌ای سونی 250 دلار اعلام شده و فروش آن از حدود یک ماه دیگر آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی بادز 3 پرو یا سونی WF-1000XM5؛ بهترین ایرباد اندرویدی حال حاضر دنیا کدام است؟ ایرباد اقتصادی WF-C510 سونی شما از خرید یک هدفون گرانقیمت بی‌نیاز می‌کند سونی از اولین ایرباد بی سیم اختصاصی برای PS5 رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*