نهنگ‌های شیبا اینو

تحرکات مثبت نهنگ‌های شیبا اینو؛ آغاز یک رالی صعودی

تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌های شیبا اینو امیدواری برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال را افزایش داده است. آیا قیمت رمزارز SHIB افزایش می‌یابد؟

یکی از سیگنا‌ل‌های مهم دنیای کریپتو که می‌توان با تفسیر اصولی آن به آغاز یک روند صعودی و نزولی پی برد، تحرکات نهنگ‌ها یا همان سرمایه‌گذاران بزرگ است. به استناد داده‌های آماری جدید، یکی از نهنگ‌های بزرگ شیبا اینو، 1.9 تریلیون توکن SHIB جابه‌جا کرده که نشانه‌ای برای استقبال مجدد سرمایه گذاران کلان از این رمزارز است.

تحرکات مثبت نهنگ‌های شیبا اینو

بیت کوین به عنوان رهبر و ارز دیجیتال شماره یک بازار، منفعل و بی‌تحرک است و معاملات آن در شرایط فعلی از سطح 54 هزار دلار بالاتر نرفته است. ریزش اتریوم هم مزید بر علت شده و تأثیر مهمی روی کلیت مارکت کریپتو گذاشته است. علیرغم تحرکات منفی بازار دارایی‌های دیجیتال باید به بعضی از تحرکات مثبت واکنش نشان داد.

نهنگ‌های شیبا اینو

در 24 ساعت گذشته، 98 تراکنش بزرگ برای رمزارز شیبا اینو به ثبت رسیده که سیگنال صعودی جذابی صادر کرده است. فعالیت مداوم نهنگ‌های SHIB از 4 سپتامبر تا به امروز، نشان می‌دهد که نظر سرمایه گذاران بزرگ و معامله گران راجع به شیبا اینو تغییر کرده است.

در طول تاریخ کریپتو بارها شاهد بوده‌ایم که تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها باعث افزایش بی‌ثباتی رمزارزها و نوسانات قیمتی بزرگ شده است. این که یک نهنگ 1.95 تریلیون توکن شیبا اینو جابه‌جا کند و در 4 سپتامبر هم یک نهنگ دیگر اقدام به انتقال 2.65 تریلیون SHIB کرده باشد، سیگنالی قوی برای بازگشت بازار و استقبال بزرگان بازار از شیبا است.

نهنگ‌های شیبا اینو

البته که همواره یک سناریوی بدبینانه وجود دارد؛ جابه‌جایی توکن های شیبا توسط نهنگ‌ها می‌تواند به معنی آمادگی آن‌ها برای فروش باشد. قیمت شیبا اینو در حال حاضر زیر میانگین‌های 50، 100 و 200 روزه قرار دارد و روند آن نزولی دنبال می‌شود. تراکنش‌های بزرگ طی یک هفته اخیر می‌تواند به آغاز رالی صعودی این میم کوین کمک کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش (عدد 43) قرار دارد که به منزله شروع یک روند صعودی و افزایش قیمت است. به نظر شما میم کوین SHIB می‌تواند به کمک نهنگ‌ها به فاز صعودی بازگردد؟

در گجت نیوز بخوانید:
بیت کوین در سراشیبی سقوط؛ تحلیلگران چه می‌گویند؟ آیا ارز دیجیتال دوج کوین شما را پولدار خواهد کرد؟ پیش‌بینی قیمت توکن داگز؛ هدف بعدی Dogs چیست؟ آماری ترسناک که نشان می‌دهد NFT به پایان کار خود رسیده است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*