کوچکترین دسته بازی جهان

با Atom آشنا شوید؛ کوچکترین دسته بازی جهان

کمپانی CRKD به‌تازگی از محصول جدیدش، Atom که کوچکترین دسته بازی جهان به شمار می‌رود رونمایی کرد. این دسته هم‌اندازه یک سرسوییچی بوده و قیمتی 20 دلاری دارد.

برند خوشنام CRKD، فعال در حوزه اکسسوری‌های مخصوص بازی مدتی پیش از Atom، کوچکترین دسته بازی جهان رونمایی کرد. این دسته به‌حدی فشرده و کوچک است که اندازه‌ای نزدیک به یک جاسوییچی داشته و احتمالا یکی از بهترین مینی کنترلرهایی‌ست که تا کنون تولید شده است.‌

دسته «اتم»؛ کوچکترین دسته بازی جهان با طول کمتر از 7 سانتیمتر

دسته Atom طولی 6.8 سانتیمتری دارد و عرض و ارتفاعش نیز به ترتیب 3.5 سانتیمتر و 1.2 سانتیمتر هستند. این دسته‌ها قادرند به‌راحتی در جیب شما جا شده و حتی روی سرسوییچی گوشی‌تان قرار گیرند. هریک از این دسته‌ها همچنین دارای یک مچ‌بند قابل تنظیم و قابل تعویض هستند که مانع از پرتاب شدن آن‌ها حین بازی خواهند شد.

دسته بازی Atom

پیش فروش این دسته به‌تازگی آغاز شده و فروش آن به‌زودی در رنگ‌بندی متنوع و جذاب مثل خاکستری، سبز، آبی آسمانی، صورتی و زرد آغاز خواهد شد. در این میان اما دو رنگ بنفش و آبی یخی از دسته Atom ساخته‌شده از پلاستیک شفاف هستند. هریک از دسته‌های اتم همچنین قیمتی 20 دلاری داشته و با نینتندو سوییچ، PC، دستگاه‌های موبایل و دیگر دستگاه‌های بلوتوثی مثل تلویزیون‌های هوشمند سازگار خواهد بود.

کوچکترین دسته بازی جهان همچنین عمر باتری ده ساعته داشته و با استفاده از درگاه USB-C شارژ خواهد شد. نخستین بررسی‌های انجام‌شده روی عملکرد فنی این گوشی نیز حاکی از کارکرد دقیق و بی‌نقص آن است که هرچند به‌خاطر ابعاد بسار کوچکش همانند دسته‌های بازی معمولی راحت نیست؛ اما پاسخ‌گویی فوق‌العاده سریعی داشته و اجرای بازی‌های با کیفیت قابل قبول را امکان‌پذیر می‌کند.

کوچکترین دسته بازی جهان

به این ترتیب علیرغم آن که دسته Atom را هرگز نمی‌توان جایگزینی واقعی برای دسته‌های Nintendo Switch Pro Controller دانست؛ اما به‌نظر می‌رسد قیمت فوق‌العاده آن‌ها در کنار کاربری ساده و روان‌شان می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای گیمرهای سوییچ، رایانه‌های شخصی و موبایل رقم بزند. دسته اتم همچنین همانند سایر محصولات CRKD به‌طور کامل با اپلیکیشن CRKD true Collection سازگار خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
دسته بازی شیائومی با پشتیبانی از سرویس استیم و قیمت ۲۹ دلار معرفی شد دسته بازی مفهومی الین ویر Nyx، همان‌چیزی که سال‌هاست گیمرها می‌خواهند! دسته بازی جدید ROG Tessen ایسوس تجربه بازی روی گوشی های موبایل را دگرگون خواهند کرد دسته بازی جذاب Razer Kishi V2 Pro با حال هواوی ایکس باکسی برای گوشی های اندرویدی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*