اپل واچ سری 10

اپل واچ سری 10 با طراحی جدید و نمایشگر بزرگتر رونمایی شد

اپل واچ سری 10 – Apple Watch Series 10 با طراحی چشم‌نواز، یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت، شارژ سریع و امکانات و قیمت زیر معرفی شد.

اپل در رویداد ویژه خود که با ‍نام “It’s Glowtime” در حال برگزاری است، نسل جدید ساعت هوشمند خود، یعنی اپل واچ سری 10 را معرفی کرد. این گجت هوشمند با طراحی جدید و باریک‌تر، همراه با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر عرضه می‌شود. در ادامه، به جزئیات جدید این دیوایس می‌پردازیم.

طراحی جدید و باریک‌تر اپل واچ سری 10

اپل واچ Series 10 از طراحی جدیدی بهره می‌برد. این اولین بار از سال 2021 است که اپل طراحی ساعت هوشمند خود را به‌روز می‌کند. بدنه اکنون باریک‌تر شده است و صفحه‌نمایش‌ها در هر دو مدل بزرگ‌تر شده‌اند. نسخه کوچک‌تر اکنون ۴۵ میلی‌متر (از ۴۱ میلی‌متر) و نسخه بزرگ‌تر نیز ۴۹ میلی‌متر (از ۴۵ میلی‌متر) شده‌اند.

اپل واچ سری 10

نسل جدید Apple Watch تنها 9.7 میلی‌متر ضخامت دارد که 10 درصد باریک‌تر از اپل واچ سری 9 است. اپل می‌گوید صفحه نمایش OLED آن، بزرگ‌ترین صفحه نمایش استفاده شده تاکنون در اپل واچ است که به این دستگاه پوشیدنی اجازه می‌دهد یک خط اضافی از یک متن را روی صفحه نمایش دهد و بررسی ایمیل‌ها و پیام‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند.

علاوه بر طراحی بهبود یافته، دهمین نسل ساعت اپل به ویژگی‌های سلامتی جدیدی نیز مجهز شده است. قابلیت تشخیص آپنه خواب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسل است که به کاربران کمک می‌کند تا این اختلال خواب را شناسایی کنند. همچنین، سنسور ECG به‌روز شده، دقت اندازه‌گیری ضربان قلب را افزایش داده است.

این گجت با تمرکز بر فعالیت‌های ورزشی و آبی، به ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب در عمق بیشتر و اپلیکیشن Depth مجهز شده است. این ویژگی‌ها به ورزشکاران آبی امکان می‌دهد تا اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های خود در زیر آب به دست آورند.

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه سلامت و تناسب اندام، اپل واچ سری 10 به عنوان یک همراه همه‌کاره برای کاربران فعال و سلامت‌محور مطرح می‌شود.

یک بلندگوی داخلی جدید به روی اپل واچ اضافه شده که به کاربران امکان پخش آهنگ‌ها یا پادکست‌ها مستقیما از طریق آن را می‌دهد. علاوه بر این باید به فناوری شارژ سریع اشاره کنیم که به کاربران امکان شارژ مجدد آن تا 80 درصد در عرض تنها 30 دقیقه را می‌دهد.

رنگ‌بندی و قیمت اپل واچ سری ۱۰

در نهایت به قیمت اپل واچ سری 10 می‌رسیم. اپل تصمیم گرفته دو نسخه این دیوایس را از ۳۰ شهریور ماه و با قیمت ۳۹۹ دلاری (نسخه ۴۵ میلی‌متری) و ۴۹۹ دلاری (نسخه ۴۹ میلی‌متری) عرضه کند. این محصول در سه رنگ نچرال، گلد و دارک اسلیت گری عرضه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
6 مورد از جدیدترین امکانات اپل واچ که در هیچ محصولی نمی‌توانید آن پیدا کنید سیستم عامل watchOS 11 معرفی شد؛ جانی تازه به ساعت هوشمند اپل واچ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*