تاریخ عرضه iOS 18.1 اپل

تاریخ عرضه iOS 18.1 اپل رسماً مشخص شد

در جریان رویداد امشب اپل، تاریخ عرضه سیستم عامل iOS 18.1 با هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت آمریکایی به‌صورت رسمی مشخص شد.

اپل در جریان رویداد امشب خود تاریخ عرضه سیستم عامل iOS 18.1 را اعلام کرد. قرار است به‌واسطه این نسخه از سیستم عامل اختصاصی گوشی‌های آیفون، بالاخره قابلیت‌های اولیه «اپل اینتلجنس» (Apple Intelligence)، هوش مصنوعی اختصاصی این شرکت آمریکایی، در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

تاریخ عرضه iOS 18.1 با هوش مصنوعی اپل

سیستم عامل آی او اس 18.1 در ماه اکتبر پیش رو (مهر تا آبان) با اولین قابلیت‌های Apple Intelligence منتشر خواهد شد. به گفته اپل، اولین قابلیت‌های این هوش مصنوعی فقط در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که زبان انگلیسی آمریکایی صحبت می‌کنند. در ماه دسامبر (آذر دی) پشتیبانی این هوش مصنوعی از گویش‌های دیگر زبان انگلیسی در بریتانیا، استرالیا، کانادا، نیوزیلند و آفریقای جنوبی فراهم می‌شود. اپل همچنین وعده داد که در سال 2025 زبان‌های دیگر از جمله چینی، ژاپنی، اسپانیایی و فرانسوی را تحت پوشش خواهد داد.

تاریخ عرضه iOS 18.1 اپل

هوش مصنوعی Apple Intelligence به‌صورت رایگان برای آیفون 15 پرو، آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس ارائه خواهد شد. کاربران مک یا آیپد با چیپ M1 یا بالاتر هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

البته اپل مشخص نکرد که دقیقاً کدام قابلیت‌های این هوش مصنوعی در چه زمانی به مرحله عرضه به کاربران می‌رسند. انتظار می‌رود در ابتدا قابلیت Clean Up در ویرایش تصاویر و خلاصه‌سازی ایمیل و نوتیفیکیشن‌ها در ماه اکتبر با عرضه iOS 1.8 پیش رو کاربران قرار بگیرند. شنیده‌ها حکایت از این دارند که در ماه دسامبر هم قابلیت‌های تولید تصویر نظیر Genmoji و Playgrounds ارائه می‌شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون ۱۶ اپل معرفی شد؛ دکمه دوربین، رنگ‌های جدید و هوش مصنوعی نسخه جدید اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد؛ رنگ جدید و دیگر هیچ قبلیت تشخیص بیماری آپنه خواب به اپل واچ می آید ایرباد جدید اپل AirPods 4 با درگاه Type-C و دو نسخه متفاوت رونمایی شد اپل واچ سری ۱۰ با طراحی جدید و نمایشگر بزرگتر رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*