قیمت نهایی آئودی Q5

قیمت نهایی خودرو وارداتی آئودی Q5 برقی برای جانبازان اعلام شد

شرکت معین خودرو ایرانیان، قیمت نهایی شاسی بلند برقی و لوکس آئودی Q5 ایترون ۴۰ در شهریور ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.

زمستان سال گذشته بود که شرکت معین خودرو ایرانیان اولین نمونه از خودرو برقی و لوکس آئودی Q5 E-tron را برای اخذ مجوزهای لازم به کشورمان وارد کرد. مدتی بعد و در اوایل تیرماه سال جاری نیز اولین شرایط فروش آئودی Q5 اعلام شد تا بدین ترتیب این خودرو گران‌قیمت، در کمال تعجب با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان مواجه شود.

حال بر اساس آخرین اخبار خودرو، قیمت نهایی آئودی Q5 ایترون، لوکس‌ترین شاسی بلند برقی وارداتی به کشورمان پس از تخلیه اولین محموله در انبار تهران معین خودرو مشخص شده و مشتریان می‌بایست بر اساس نوبت، نسبت به تکمیل وجه و تحویل خودرو اقدام نمایند

قیمت نهایی آئودی Q5 ایترون وارداتی

نمای جلو آئودی Q5

طبق اطلاعیه جدید معین خودرو ایرانیان، قیمت نهایی خودرو برقی Audi Q5، مبلغ ۳ میلیارد و ۹۲۳ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان اعلام شده است. این در حالیست که بهای علی‌الحساب کیو ۵ در مبادی ورودی ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده بود. بدین ترتیب قیمت نهایی این خودرو حدود ۷۷۳ میلیون تومان اختلاف قیمت را تجربه کرده است.

معرفی اجمالی کیو 5 معین خودرو ایرانیان

آئودی Q5 e-tron وارداتی معین خودرو وارداتی دارای پیشرانه سنکرون آهنربایی دائم و پک باتری 83.4 کیلووات‌ساعتی است. حداکثر قدرت این خودرو 204 اسب بخار و گشتاور آن 310 نیوتن‌متر است. مجموع این توان به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شعاع حرکتی‌ این کراس اوور با شارژ کامل نیز 605 کیلومتر ذکر شده است.

نمای داخل آئودی Q5

از امکانات این خودرو می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری برخورد از جلو، ترمز اضطراری، نمایشگر لمسی مرکزی ۱۱.۶ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، کلاستر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتالی، سیستم صوتی حرفه‌ای با هشت بلندگو، نورپردازی داخلی، صندلی‌های جلو برقی مجهز به گرم‌کن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم‌های ضد لغزش، سیستم‌های کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور، دی‌لایت، سنسور نور و باران، بلوتوث، سیستم تهویه جداگانه سرنشینان عقب، هدآپ دیسپلی، سیستم خودران سطح 2 و… اشاره کرد.

از رقبای مطرح این خودرو میتوان به کراس اوور برقی فولکس واگن ID4 ماموت خودرو اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم مطلب معرفی و بررسی این وارداتی آلمانی که توسط تیم خودرو گجت نیوز تدارک دیده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
ثبت نام خودروهای وارداتی آئودی در سامانه جانبازان فعال شد آئودی Q5 مدل 2025 در نمایشگاه خودرو چنگدو چین رونمایی شد کاتالوگ هوندا آکورد وارداتی منتشر شد + مشخصات فنی و آپشن‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*