شاسی بلند دایون Y7

شرایط فروش شاسی بلند چینی دایون Y7 در شهریور 1403

گروه خودروسازی ایلیا طرح فروش شاسی بلند دایون Y7 را ویژه تابستان ۱۴۰۳ آغاز کرده است. برای آگاهی از جزئیات این طرح با ما همراه باشید.

خودروسازی ایلیا فروش ویژه تابستانی دایون Y7 را به مدت محدود از 19 تا 31 شهریورماه آغاز کرده است. این نسخه ارتقا یافته از دایون Y5 با قیمتی قطعی و بدون تغییر، فرصتی استثنایی برای خریداران فراهم کرده است. با ثبت نام در وب‌سایت ایلیا، می‌توانید دایون Y7 را با قیمت ۱۹ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال خریداری کرده و از نوسانات بازار در امان بمانید.

بررسی مشخصات فنی شاسی بلند دایون Y7

دایون Y7 با قلب تپنده‌ای قدرتمند به بازار آمده است. این خودرو به یک موتور چهار سیلندر ۲۳۷۸ سی‌سی مجهز شده که قدرتی معادل ۲۱۵ اسب بخار را تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل و جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک، به Y7 قابلیت‌های آفرود و رانندگی در مسیرهای ناهموار را بخشیده است. با این حال، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو با افزایش نسبت به نسل قبلی، به ۱۰.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رسیده است.

شاسی بلند دایون Y7

دایون Y7 با طراحی داخلی مدرن و به‌روز خود، تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را ارائه می‌دهد. استفاده از کنترلرهای دیجیتالی، به کابین این خودرو جلوه‌ای مدرن و جذاب بخشیده است. فاصله محوری ۲.۸ متری نیز فضایی جادار و راحت را برای سرنشینان فراهم کرده تا سفرهای خانوادگی لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند. علاوه بر این، امکاناتی مانند سنسور نور و باران، سیستم پایش فشار باد تایرها و سیستم کنترل پایداری، ایمنی و راحتی رانندگی را افزایش داده‌اند.

جدول شرایط فروش دایون Y7

در ادامه با مشاهده جدول شرایط فروش دایون Y7 از جزئیات این طرح آگاه خواهید شد.

پیش پرداخت (ریال)دایون Y7
پیش پرداخت (ریال)7,500,000,000
مرحله دوم پرداخت (چک 15 روزه)2,480,000,000
سود تاخیر (سالانه)36 درصد
تکمیل وجه دعوتنامه ریال)10,000,000,000
رنگ های قابل انتخابسفید، مشکی
زمان تحویل30 روز کاری

در گجت نیوز بخوانید:

شاسی بلند هیبریدی بی وای دی فنگ چنگ بائو ۸ معرفی شد

کی ام سی ای 5 – KMC A5 کرمان موتور؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی، قیمت و عکس

تصاویر جدید هاوال H6 فیس لیفت کابین به‌روز این شاسی بلند چینی را نشان می‌دهند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*