تصاویر کابین هاوال H6 فیس لیفت

تصاویر جدید هاوال H6 فیس لیفت کابین به‌روز این شاسی بلند چینی را نشان می‌دهند

هاوال تصاویر کابین نسخه فیس لیفت H6 را به اشتراک گذاشت. با این عکس های جدید از فضای داخلی شاسی بلند اچ 6 حالا دیدی کامل از طراحی آن داریم.

هاوال، زیرمجموعه گریت وال موتور قرار است نسخه فیس لیفت شاسی بلند هاوال H6 را به‌زودی در نمایشگاه خودرو پکن که از 25 آوریل (6 اردیبهشت) برگزار می‌شود نمایش بدهد. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که این برند چینی پیش از این رویداد تصاویری را از فضای داخلی این شاسی بلند منتشر کرد تا پس از نمای بیرونی، با طراحی و جزئیات کابین آن آشنا شویم. گفتنی است که حتی زمزمه‌هایی مبنی بر واردات هاوال H6 فیس لیفت به ایران شنیده می‌شود.

عکس های فضای داخلی هاوال H6 فیس لیفت

در تصاویر منتشر شده، رنگی از طیف سفید برای تریم کابین هاوال H6 فیس لیفت به چشم می‌خورد. این در حالی است که پیش از این تصاویر دیگری منتشر شده بود که کابین این خودرو را با رنگ تمام مشکی به نمایش می‌گذاشت. به‌صورت کلی با استناد به همین عکس‌ها مشخص شده است که سفید و مشکی دو رنگ اصلیِ در نظر گرفته شده برای فضای داخلی اچ 6 هستند.

تصاویر کابین هاوال H6 فیس لیفت

بخش عمده کابین این اس یو وی تفاوتی با نسخه قبلی یعنی همان اچ 6 مدل 2022 ندارد و کنسول مرکزی در این بین دستخوش بیشترین تغییرات شده است. دو نمایشگر مجزا یا اصطلاحاً شناور در فضای داخلی دیده می‌شوند که یکی در مرکز داشبورد به‌عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی قرار دارد و دیگری هم پشت فرمان نقش صفحه آمپر دیجیتال را ایفا می‌کند. نکته‌ای که با نگاه به داشبورد و کنسول مرکزی متوجه می‌شوید این است که عملاً اثری از دکمه‌های فیزیکی نیست و اکثر سیستم‌های خودرو از طریق نمایشگر مرکزی، چه با لمس و چه با فرمان صوتی کنترل می‌شوند.

کنسول مرکزی خیلی خلوت به نظر می‌رسد؛ به این دلیل که دسته دنده از کنسول مرکزی حذف شده و جای آن را یک شیفتر پشت فرمان گرفته است. این رویکرد در طراحی و چینش را همین چند وقت قبل در لوکانو 8 یا همان تیگو 9 که ماموت خودرو به ایران می‌آورد مشاهده کرده بودیم. با حذف دسته دنده، فضای کنسول مرکزی آزادتر شده است و یک صفحه شارژ بی‌سیم 50 واتی و دو جالیوانی در این ناحیه جا گرفته‌اند. همچنین زیر کنسول مرکزی فضای خالی دیگری برای نگهداری وسایل پیدا می‌شود.

صندلی‌های هاوال H6 فیس لیفت روکش چرمی دارند و صندلی‌های ردیف عقب هم با نسبت 60:40 قابل تا شدن هستند. ضمناً دریچه‌های سیستم تهویه در دسترس سرنشینان عقب قرار دارد.

مشخصات فنی نسخه جدید هاوال اچ 6

گذشته از تصاویر کابین باید ذکر کرد که هاوال H6 فیس لیفت با همان دو پیشرانه مدل 2023، ولی با تفاوت‌هایی جزئی عرضه می‌شود. پیشرانه پایه این شاسی بلند چینی یک نمونه 1.5 لیتری توربوشارژ است که توانایی تولید قدرت حدود 175 اسب بخار را دارد. پیشرانه دیگر که 2 لیتر حجم دارد و به توربوشارژر هم مجهز است می‌تواند تقریباً 228 اسب بخار قدرت تولید کند. در واقع این پیشرانه 2 لیتری از لحاظ خروجی ارتقایی محسوس پیدا کرده است؛ از آنجا که پیش از این می‌توانست حداکثر 208 اسب بخار قدرت تولید کند.

هر دو پیشرانه برای انتقال نیرو محرکه از یک گیربکس دوکلاچه تر 7 سرعته بهره می‌برند و مصرف سوخت آن‌ها 8.1 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر تخمین زده می‌شود.

جای اشاره دارد که در آینده نسخه پلاگین هیبرید هاوال اچ 6 فیس لیفت با سیستم چهار چرخ محرک Hi4 هاوال روانه بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود قیمت این نسخه حدود 150 هزار یوان برابر با 20 هزار و 700 دلار آمریکا باشد.

از دست ندهید:
هونگچی L1، رولز رویس چینی از راه رسید + عکس مینی ون اکسید ۰۸ ؛ عجیب‌ترین محصول چری تا امروز فنگ چنگ لئوپارد ۸ ؛ رقیب جدید لندکروز از چین فنگ چنگ لئوپارد ۵ آفرودی با شتاب ۴ ثانیه‌ای معرفی شد فنگ چنگ بائو لئوپارد سوپر ۳ ؛ خودرو آفرودی بی وای دی برای مسیرهای سخت + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*