وان پلاس پد 2

وان پلاس پد 2 با این مشخصات به قدرتمندترین تبلت دنیا تبدیل خواهد شد

به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد تبلت وان پلاس پد 2 – OnePlus Pad 2 خود را با بهره‌گیری از تراشه پرچمدار کوالکام به یکی از قدرتمندترین محصولات بازار تبدیل کند.

وان پلاس پد یکی از بهترین تبلت های اندرویدی است که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. این تبلت توانسته با قیمت اقتصادی خود به‌خوبی آیپدهای اپل و دیگر محصولات سرشناس بازار را به چالش بکشد. با این حال وان پلاس ظاهرا خیال متوقف شدن ندارد و قصد دارد در آینده نزدیک از نسل دوم این تبلت جذاب رونمایی کند. این بار اما ظاهرا این کمپانی چینی تصمیم گرفته محصولی واقعا پرچمدار را روانه بازار کند و با قدرتمندترین محصولات دنیا رقابت کند.

وان پلاس پد 2 چگونه به قدرتمندترین تبلت دنیا تبدیل خواهد شد؟

مکس جمبور، یکی از تحلیلگران سرشناس حوزه دستگاه‌های اندرویدی به‌تازگی ادعا کرده که تبلت OnePlus Pad 2 در ادامه سال 2024 مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی خواهد شد. سال گذشته، نسل اول وان پلاس پد به تراشه دایمنسیتی 9000 مدیاتک مجهز بود. بنابراین اقدام وان پلاس می‌تواند منجر به پیشرفتی خیره‌کننده در توان پردازشی نسل دوم تبلت‌هایش شود. البته تراشه Dimensity 9000 نیز چیپست واقعا قدرتمندی بوده و به‌خوبی از پس تمامی وظایف محول شده برمی‌آمد. با این وجود تراشه اسنپدراگون می‌تواند سطح جدیدی از عملکرد فنی را برای محصول جدید وان پلاس رقم بزند.

تبلت OnePlus Pad 2

در بررسی‌هایی که سال گذشته روی نسل نخست وان پلاس پد انجام شد تراشه دایمنسیتی 9000 به کار رفته در آن عملکردی شانه به شانه در مقابل گلکسی تب اس 8 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 داشت. البته امتیاز تراشه دایمنسیتی در بنچمارک تک هسته‌ای گیک بنچ 5 به‌طور قابل ملاحظه‌ای کمتر از اسنپدراگون 8 نسل 1 بود؛ هرچند که در تست چندهسته‌ای شاهد عملکرد بهتری از OnePlus Pad بودیم. از سوی دیگر، تبلت وان پلاس همچنین در تست 3D Mark Wild Life Original Unlimited نیز ضعیف‌تر بود و در تست تبدیل کد ویدیو در ادوبی پریمیر راش نیز کندتر از گلکسی تب اس 8 عمل کرد.

از سوی دیگر، عملکرد وان پلاس پد در مقایسه با تبلت آیپد نسل 10 که به تراشه A14 Bionic اپل مجهز بوده و در سال 2021 به بازار عرضه شده بود نیز اندکی ضعیف‌تر بود. این مقایسه‌ها و موارد مشابه به لزوم استفاده از تراشه قدرتمندتر در نسل دوم تبلت‌های شگفت‌انگیز OnePlus اشاره داشتند.

وان پلاس پد 2

البته مثل سایر دستگاه‌های وان پلاس، تبلت وان پلاس پد هم عملکردی فوق‌العاده سریع و روان ارائه کرده و توان پردازشی قابل توجهی را هم در اختیار کاربران قرار می‌داد. بنابراین می‌توان حدس زد که نسل دوم این تبلت‌ها با بهره بردن از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 به محصولی فوق‌العاده قدرتمند تبدیل خواهد شد. این مساله همچنین به معنای آن خواهد بود که OnePlus Pad 2 قادر به استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته چیپست‌های کوالکام خواهد بود؛ قابلیت‌هایی که پرچمدارانی چون سری گلکسی اس 24 و وان پلاس 12 به‌خوبی از آن استفاده کرده‌اند.

در صورتی که وان پلاس سایر مشخصات فنی تبلت جدیدش را متناسب با این ارتقا تراشه تنظیم کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که یکی از قدرتمندترین تبلت‌های سال 2024 در انتظارمان خواهد بود. مکس جمبور پیش‌بینی کرده که نسل دوم تبلت‌های OnePlus Pad نیمه دوم سال 2024 رونمایی خواهد شد. بنابراین تنها چند ماه دیگر تا این اتفاق مهم باقی مانده است.

در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس ۱۲ نخرید؛ ۶ دلیل که باید منتظر عرضه وان پلاس ۱۳ شد ۵ دلیل که وان پلاس ۱۲ از گلکسی اس ۲۴ اولترا گوشی بهتری است وان پلاس ۱۲ در برابر آیفون ۱۵ پرو مکس؛ قاتل پرچمدار چینی به آیفون هم رحم نمی‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*