خودرو مفهومی بی وای دی فانگ چنگ بائو سوپر 3

فنگ چنگ بائو لئوپارد سوپر 3 ؛ خودرو آفرودی بی وای دی برای مسیرهای سخت + ویدیو

بی وای دی فنگ چنگ بائو که با نام لئوپارد سوپر 3 هم شناخته می‌شود، یک خودرو آفرودی و کاسنپت و برقی است که دید شما را از ماشین‌های افرود چینی عوض می‌کند!

سرِ شرکت‌های خودروسازی چین در این هفته، شدیدا شلوغ است! آن‌ها فقط چند روز با نمایشگاه خودرو چین که در اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود فاصله دارند و در همین حین باید هر کاری که از دستشان برمی‌آید را انجام دهند. شرکت بی وای دی هم قرار است با زیر برند خاص خود یعنی برند فنگ چنگ یا فانگ چنگ یا لئوپارد در این نمایشگاه حاضر شود و محصولاتی مثل خودرو اسپرت برقی سوپر 9 و کراس اور بائو 5 را در کنار شاسی بلند بائو 9 و کراس اوور فنگ چنگ لئوپارد 8 را راهی صحنه کند. اکنون نوبت آن است که در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ جذاب‌ترین عضو این خانواده یعنی کراس اور کانسپت لئوپارد سوپر 3 برویم.

فهرست عناوین:

معرفی خودرو کانسپت لئوپارد سوپر 3

این خودرو از نظر ابعاد و اندازه با کراس اوور همزاد خود یعنی لئوپارد 5 رقابت می‌کند و و رگه‌هایی از پلتفرم معروف هایپر هیبرید بی وای دی که برای مقاصد آفرودی توسعه پیدا کرده را هم به ارث برده است اما برخلاف لئوپارد 8 که یک شاسی بلند به حساب می‌آید، در سگمنت کراس اوورهای مید سایز یا همان سایز متوسط راهی میدان خواهد شد.

خودرو کانسپت بی وای دی لئوپارد سوپر 3

به گفته طراح ارشد این پروژه، ماشین مفهومی و آفرودی برقی لئوپارد سوپر 3 از استایل «استار وارز» بهره می‌برد و در اکثر نقاط آن، از ترکیب رنگ مشکی و خاکستری استفاده شده است. همچنین نوآوری‌های تازه‌ای مثل نمایش درصد شارژ باتری در ال‌سی‌دی سپر جلو هم در این محصول به چشم می‌آید و دستگیره‌های در آن هم از نوع مخفی شونده است.

خودرو کانسپت بی وای دی لئوپارد سوپر 3

نمایشگر ال‌ سی دی درصد شارژ در سپر جلو

رینگ‌های آفرودی و لاستیک‌های گل درشت هم در کنار ریل‌های سقفی، آینه‌های جانبی دوربین‌دار و آنتن هم از دیگر فاکتورهای مهمی هستند که در طراحی ظاهری خودرو کانسپت و آفرودی فنگ چنگ بائو سوپر 3 به چشم می‌آیند.

مشخصات فنی و تاریخ رونمایی از فنگ چنگ بائو سوپر 3

خودرو کانسپت بی وای دی لئوپارد سوپر 3

فعلا از مشخصات فنی، توان یا قیمت نهایی لئوپارد سوپر 3 اطلاعاتی در دست نیست و باید تا نمایشگاه خودرو چین که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، دست نگه داریم. اما قطعا می‌دانیم که فانگ چنگ بائو سوپر 3 بر اساس پلتفرم DMO طراحی و ساخته شده و از قابلیت رانندگی AWD و حالت‌های رانندگی آفرودی هم بهره می‌برد و به طور کامل، یک خودرو تمام الکتریکی خواهد بود. هرچند که خودرو کانسپت لئوپارد سوپر 3 یک محصول کانسپت است و احتمالا در ایده پردازی‌های بعدی و محصول‌های بی وای دی لئوپارد در آینده، نمود بیشتری پیدا کند.

گالری تصاویر

خودرو مفهومی بی وای دی فانگ چنگ بائو سوپر 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*