هاوال H6 2024

هاوال H6 2024، وارداتی جدید بازار ایران معرفی شد + عکس و مشخصات

هاوال H6 2024 معرفی شد. عکس و مشخصات فیس لیفت این خودرو چینی و یکی از وارداتی‌های جدید بازار ایران را مشاهده کنید.

طبق آخرین اخبار خودرو، برند هاوال که سابقه عرضه خودروهایی چون H2 و H9 را در کشورمان دارد، با مدل‌های جدیدی مانند هاوال H6 به کشورمان بازخواهد گشت و حال این شرکت از نسخه فیس لیفت ۲۰۲۴ این خودرو در چین رونمایی کرده است.

معرفی فیس لیفت هاوال H6 2024

نمای جلو هاوال H6 2024

این خودرو به‌عنوان یک به‌روزرسانی از نسل سوم H6 که نسل اول آن برای اولین بار در سال 2020 عرضه شده است، طبقه‌بندی می‌شود. بزرگترین تفاوت نسخه فیس لیفت این است که این خودرو اکنون 50 میلی‌متر بلندتر شده و دارای طول 4703 میلی‌متر است. طبق تصاویر نیز مشخص است که هاوال H6 مدل 2024 یک فیس‌لیفت بوده، نه یک نسل جدید؛ زیرا نمای جانبی آن تقریبا تفاوتی با نسخه فعلی ندارد. عمده تغییرات این خودرو در جلو و عقب آن انجام شده است. جلوپنجره دارای یک الگوی کاملاً متمایز و آرم برجسته هاوال است و در پایین آن یک ورودی هوا قرار دارد. امتداد چراغ‌ها نیز تا حدودی به خط منتهی به بالای ورودی هوا ادامه می‌یابد. در قسمت عقب خودرو نیز بزرگترین تفاوت این است که چراغ‌ها دیگر از نوع عبوری نیستند و فضایی برای قرارگیری لوگوی هاوال بین دو کلاستر ایجاد کرده است. شکل درب صندوق عقب مشابه خودروی فعلی است و در بالای آن یک اسپویلر قرار دارد.

مشخصات فنی HAVAL H6 2024

در بخش فنی، نسخه فیس‌لیفت شده H6 از پیشرانه‌های ارتقا یافته هاوال H6 مدل 2023 استفاده می‌کند. در مورد پیشرانه 1.5 لیتری توربو، قدرت آن اکنون به 130 کیلووات (174 اسب بخار) رسیده است. نسخه 2.0 لیتری توربو نیز با افزایش 15 کیلوواتی قدرت پیشرانه از قدرت 155 کیلووات به 170 کیلووات (228 اسب بخار) افزایش یافته و مصرف سوخت آن اکنون 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. هر دو پیشرانه مذکور از گیربکس 7 دنده دو کلاچه از نوع تر استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید هاوال اچ 6 فیس لیفت نیز به‌زودی عرضه شوند.

امکانات رفاهی و ایمنی

نمای داخل هاوال H6 2024

از آپشن‌های هاوال H6 2024 می‌توان به نمایشگر لمسی کنسول مرکزی 10 اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، فیلتر تصفیه هوای کابین PM2.5، صندلی برقی راننده و سرنشین به‌همراه گرم‌کن و سردکن، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، فناوری LED چراغ‌ها، تنظیم حالت رانندگی (Drive Mode)، آینه‌های تاشو برقی به‌همراه گرم‌کن، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، دریچه تهویه برای سرنشینان ردیف عقب، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، رادار هشدار برخورد از جلو و رادار باقی ماندن بین خطوط اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
نسل جدید هاوال H9 شبیه به پاترول های قدیمی است جیلی آزکارا در بازار ایران قیمت خورد