بی وای دی هان 2025

بی وای دی هان 2025 ، سدان پیشرفته چینی‌ها رونمایی شد

بی وای دی هان 2025 یک سدان پیشرفته چینی است که در مدل‌های برقی و پلاگین هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. مشخصات فنی و امکانات این خودرو چیست؟

شرکت خودروسازی بی وای دی سرانجام از سدان پیشرفته و جذاب خود با مشخصات هیجان انگیز و امکانات به‌روز، رونمایی کرد. هان 2025 قرار است در 9 تیپ مختلف عرضه شود و به نظر می‌رسد نسخه‌های پلاگین هیبرید این خودرو حدود 23 هزار دلار به بالا قیمت گذاری شده‌اند.

بی وای دی هان 2025 معرفی شد

بازار خودرو چین طی سال‌های اخیر رقابتی شده و خودروسازان این کشور برای حفظ جایگاه و موقعیت خود از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند. کمپانی بی وای دی در راستای تثبیت جایگاه خود در صنعت خودرو این کشور از محصولات پیشرفته و جذابی مثل بی وای دی یانگ وانگ U8 رونمایی کرده و هم اکنون از یک سدان پیشرفته برقی و هیبریدی به نام هان 2025 رونمایی به عمل آورده که در ادامه به ذکر جزئیات آن می‌پردازیم.

قوای محرکه

بی وای دی هان 2025

گفتنی است که 9 تیپ عرضه شده این خودرو با باتری‌های متفاوتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و توان پیمایش آن‌ها بین 506 تا 701 کیلومتر خواهد بود. هان زیر کاپوت خود مجهز به پیشرفته‌ترین باتری تیغه‌ای ساخت BYD شده که دوام و ایمنی بهتری دارند.

مدل‌های برقی هان 2025 مجهز به شارژر سریع شده و دارندگان این سدان می‌توانند تنها در عرض 30 دقیقه تا 80 درصد نیاز باتری را برطرف کنند. هان به کمک قوای محرکه جذابی که زیر کاپوت خود دارد، می‌تواند در عرض 7.9 ثانیه از سکون مطلق به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

بی وای دی هان 2025

همچنین بی وای دی هان 2025 هیبریدی با پنجمین نسل فناوری DM-i تجهیز شده است. این مدل هیبریدی علاوه بر یک پیشرانه درون سوز 1.5 لیتری از موتور برقی هم بهره می‌برد تا 315 نیوتن متر گشتاور تولید کند. همچنین این مدل جذاب قادر است در عرض 6.9 ثانیه (یک ثانیه زودتر از مدل برقی) به شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت برسد. مصرف سوخت هان هیبریدی در هر 100 کیلومتر پیمایش به 3.8 لیتر می‌رسد و اگر باک این خودرو را با بنزین پر کنید، تا 1350 کیلومتر مسافت بی‌نیاز از سوخت‌گیری خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

معرفی خودروهای چینی که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارند + مشخصات فنی

طراحی ظاهری

سدان پیشرفته بی وای دی از نظر ارتقای ظاهری عملکرد مطلوبی داشته و شاهد یک به‌روزرسانی ملایم هستیم. به مجموعه رنگ‌های هان 2025 یک رنگ خاکستری هم اضافه شده و هر دو مدل برقی و هیبریدی از نمای جلوی مشترکی بهره می‌برند.

ظاهر جلوپنجره نسبت به قبل ساده‌تر شده و مشتریان می‌توانند پکیج اسپرت این خودرو را سفارش دهند. ابعاد نسبت به نسل‌های قبلی بدون تغییر مانده و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 4975 میلی متر، 1910 میلی متر و 1495 میلی متر است. فاصله محوری هم 2920 میلی متر خواهد بود.

امکانات کابین

بی وای دی هان 2025

با ورود به کابین این سدان چینی پی می‌بریم که بی وای دی عمده تمرکز خود را روی بهبود راحتی راننده و سرنشینان گذاشته و از فناوری‌های به روز و مدرن برای هان استفاده کرده است.

برای سیستم اطلاعات سرگرمی از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی استفاده شده و دستورات صوتی و ناوبری سه بعدی هم در نظر گرفته شده است. خوشبختانه برای راننده و سرنشین جلو صندلی‌های مجهز به ماساژورهای 10 نقطه‌ای در نظر گرفته‌اند و نباید نورپردازی داخلی و تنظیمات مختلف صندلی‌ها را نادیده گرفت.

از دیگر تجهیزات این سدان مدل جدید می‌توان به سیستم صوتی با 12 بلندگو، سیستم دی پایلوت 300 با لیدار، سیستم تعلیق هوشمند و… اشاره کرد. اولین مدل از این سدان در سال 2020 به بازار آمد و تا امروز 800 هزار دستگاه به فروش رسیده است. سدان جذاب BYD رقبای جذابی مثل شیائومی SU7 و جیلی گلکسی E8 دارد.

قیمت

قیمت نسخه‌های پلاگین هیبرید هان مدل 2025 از 23 هزار دلار آغاز شده و تا 32 هزار دلار می‌رسد. همچنین مشتریان علاقه‌مند به نسخه الکتریکی باید حداقل 25 و حداکثر 33 هزار دلار هزینه کنند تا یک مدل هان بخرند. همچنین جالب است بدانید که کمپانی بی وای دی قیمت نسخه پایه هیبریدی هان را نسبت به نسل قبلی، 550 دلار کم کرده است.

به نظر می‌رسد که بی وای دی تصمیم گرفته با کاهش قیمت هان و افزایش امکانات رفاهی و ایمنی این سدان، جایگاه خود را در بازار رقابتی چین، بیش از پیش تثبیت کند.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
برندگان لاتاری ایران خودرو، فقط ۱۰ روز فرصت دارید آئودی RS 7 تیونینگ منصوری حتی از هایپرکار بوگاتی ویرون قدرتمندتر است ستاره بسکتبال آمریکا مالک خاص‌ترین سایبرتراک جهان شد هنسی ونوم F5-M، قدرتمندترین خودرو دنده‌ای جهان معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*