ریزش قیمت داگز

پیش‌بینی قیمت داگز؛ ریزش تا کجا ادامه دارد؟

شرایط فعلی بازار رمزارزها مبهم و همراه با پیش‌بینی‌های غیرقطعی است. آینده توکن Dogs چه خواهد شد و ریزش قیمت داگز تا کجا ادامه می‌یابد؟

بازار ارزهای دیجیتال درگیر شک و تردید است و بیت‌کوین به عنوان رهبر این جامعه، نتوانسته سیگنال قطعی و یقینی برای کلیت بازار صادر کند. توکن داگز که از رمزارزهای نوپا و در حال تکامل دنیای کریپتو و یک میم کوین ناشی از ایردراپ تلگرامی است، پس از لیست شدن در صرافی‌های درجه یک جهان، نزولی شده و همچنان به روند فعلی خود ادامه می‌دهد.

ریزش قیمت داگز تا کجا؟

طی چند روز اخیر، داگز با ارزش بازار 531 میلیون دلار، کاهش 8 درصدی داشته و هم اکنون با قیمت 0.001027 دلار خرید و فروش می‌شود. حجم معاملات روزانه Dogs حدود 239 میلیون دلار بوده و نسبت به روزهای قبل تا 50 درصد کاهش داشته است. حتی در 48 ساعت گذشته، همزمان با افت قیمت بازار، توکن داگز تا محدوده 0.001001 دلار عقب‌نشینی کرد.

داگز یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ با 17 میلیون کاربر در سراسر جهان بود که پاداش‌ها را در قالب توکن به کاربرانش اهدا کرد. این ارز دیجیتال بر روی بلاک چین تون نتورک راه اندازی شده و از حمایت فعالان پیام‌رسان تلگرام برخوردار است. یکی از مهم‌ترین مزایای داگز، بهره‌مندی از جامعه‌ای گسترده (تلگرام) و وفادار است. به احتمال زیاد با بازگشت بازار به روزهای سبز خود، داگز هم به عنوان یک میم کوین تازه وارد و سرشار از پتانسیل، روند صعودی خود را شروع کند.

چارت قیمتی داگز

ریزش قیمت داگز

مطابق با تحلیل تکنیکالی که در وب سایت معتبر کوین پدیا منتشر شده، داگز در تایم فریم 4 ساعته روند نزولی کوتاه مدتی را دنبال می‌کند که نشانه‌هایی از بهبود جزئی در آن دیده می‌شود. البته گفته شده پس از یک بهبود جزئی، به احتمال زیاد روند اصلاحی گسترده‌تری آغاز شود.

به اعتقاد کوین پدیا، روند نزولی این توکن طی هفته‌های اخیر باعث شده الگوی کنج نزولی شکل بگیرد و قیمت آن را تا 36 درصد کاهش دهد. در شرایط فعلی شاهد یک روند نزولی داخل الگوی کنج هستیم که تلاش می‌کند سطح روانی 0.0010 را حفظ کند. همزمان با افزایش فروش از سوی کاربران برای برداشت پاداش خود، اندیکاتور مکدی نمایانگر یک تقاطع نزولی بوده و در تایم فریم 4 ساعته با مقاومت میانگین متحرک نمایی 50 روزه درگیر است.

همچنین مطابق با سطوح فیبوناچی، حمایت بعدی که برای داگز وجود دارد، سطح روانی 0.0010 دلار است و می‌توان به 0.000946 و 0.000922 اشاره کرد. اگر به هر دلیلی این توکن نوپا بتواند روند صعودی خود را آغاز کند، مقاومت‌های 0.001070 و 0.001156 دلار را پیش رو خواهد داشت.

ریزش قیمت داگز

داگز جزو 10 پروژه برتر بازار

براساس اعلام پلتفرم Santiment، توکن داگز هم اکنون به فهرست 10 پروژه برتر کریپتو راه یافته و توانسته نام خود را به عنوان یک ایردراپ معتبر بین بزرگان بازار قرار دهد. در حال حاضر داگز در کنار بزرگانی مثل تتر، دوج کوین، ترون و تون کوین قرار می‌گیرد و همین موضوع می‌تواند پتانسیل بالقوه Dogs را آزاد کند.

داگز همچنین توانست ایردراپ خود را بین 17 میلیون کاربر در سراسر دنیا توزیع کند و رکورد تاریخ ایردراپ‌ها را بشکند. در واقع مجموع کل کاربران این پروژه 52 میلیون نفر بودند که امکان برداشت برای 42 میلیون نفر فراهم شد.

در گجت نیوز بخوانید:
معرفی ۳ آلت کوین انقلابی ۲۰۲۴ که انتظار رشد خوبی از آن‌ها داریم لیست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند رسما اعلام شد پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده؛ باور کردنی نیست! بازگشت بیت کوین و اتریوم به مدار صعود؛ آیا ثبات به بازار ارز دیجیتال باز می‌گردد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*