نهنگ‌های اتریوم

نهنگ‌های اتریوم چند درصد از این ارز دیجیتال را در اختیار دارند؟

سهم نهنگ‌های اتریوم از این آلت کوین چقدر است و آیا آن‌ها می‌توانند شرایط فعلی بازار این ارز دیجیتال را به نفع سرمایه گذاران تغییر دهند؟

اتریوم پس از بیت کوین، دومین ارز دیجیتالی است که توانسته به‌لطف کاربردهای مفید و شبکه‌ای قدرتمند، مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد. هم اکنون قیمت این آلت کوین با نوسان مثبت و منفی به سطح 2363 دلار رسیده است.

بازار در شرایط فعلی به بیت کوین و اتریوم، به عنوان دو سرپرست اصلی نگاه می‌کند و سرمایه گذاران امیدوارند که فضای تردیدآمیز و آشفته فعلی به زودی به نفع آن‌ها تغییر پیدا کند. براساس داده‌های درون زنجیره‌ای اتریوم، نهنگ‌های این رمزارز همچنان مشغول انباشت هستند و سهم آن‌ها از عرضه در گردش به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

سهم نهنگ‌های اتریوم از این رمزارز

هم اکنون بیش از 43 درصد اتریوم‌های موجود در حساب سرمایه گذاران کلان (نهنگ‌ها) است. به تازگی گزارشی از تمرکز عرضه در گردش این آلت کوین منتشر شده که نشان می‌دهد اتریوم‌ها بین خرده فروشان، سرمایه گذاران و نهنگ‌ها در حال دست به دست شدن است.

نهنگ‌های اتریوم

منظور از خرده فروشان، معامله گرانی است که کمتر از 0.1 درصد اتریوم در اختیار دارند و میزان اثرگذاری آن‌ها روی بازار ناچیز است. اگر خرده فروشان بتوانند 1 درصد و بیشتر از این رمزارز را در اختیار داشته باشند، قطعا نقش پررنگ تری در آینده اتریوم ایفا خواهند کرد.

با این اوصاف به آن دسته از افرادی که 1 درصد و کمتر اتریوم دارند، سرمایه گذار می‌گویند؛ نقش این گروه هم کمرنگ است. نهنگ‌ها به سرمایه گذارانی گفته شده که میزان اتریوم آن‌ها از مرز 1 درصد گذشته باشد.

نهنگ‌های اتریوم

در حاضر آمارها نشان می‌دهد که 48 درصد از عرضه در گردش متعلق به خرده فروشان و حدود 43 درصد الباقی در اختیار نهنگ‌هاست. گفتنی است که سهم نهنگ‌ها تا چند سال پیش بسیار ناچیز بود و هم اکنون به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

نهنگ‌ها از سال گذشته و همزمان با ارتقای شانگهای به تکاپو افتادند و اتریوم جمع‌آوری کردند. (براساس ارتقای شانگهای، امکان برداشت دارایی‌های قفل شده در قرارداد اثبات سهام فراهم شد) امروزه نقش این گروه از سرمایه گذاران کلان در دنیای کریپتو افزایش یافته و نه تنها می‌توانند آغازگر یک رالی صعودی باشند بلکه توانایی شروع کردن یک رالی نزولی را دارند.

در گجت نیوز بخوانید:
پیش‌بینی قیمت داگز؛ ریزش تا کجا ادامه دارد؟ معرفی ۳ آلت کوین انقلابی ۲۰۲۴ که انتظار رشد خوبی از آن‌ها داریم لیست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند رسما اعلام شد پیش بینی هولناک رابرت کیوساکی: سقوط بازار ارز دیجیتال آغاز شده!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*