این 3 میم کوین را زیر نظر داشته باشید

این 3 میم کوین را زیر نظر داشته باشید

همزمان با نوسان مثبت بیت کوین به محدوده 58 هزار دلار و آغاز نشانه‌های صعودی بازار، بد نیست این 3 میم کوین را زیر نظر داشته باشید.

همزمان با بازگشت بیت کوین به محدوده 58 هزار دلار، آلت‌کوین‌ها و بعضی از میم‌کوین‌ها تسلیم موج صعودی پادشاه ارزهای دیجیتال شدند و از روند نزولی خود دست کشیدند. برخی از میم‌کوین‌ها که ارزش بازار متوسط رو به پایین داشتند، تکانی به قیمت خودشان دادند و رشد کردند.

بد نیست این 3 میم کوین را زیر نظر داشته باشید

در بازار فعلی که نتیجه آزمون و خطای سرمایه گذاران بیت کوین هنوز مشخص نشده، میم‌کوین‌های برتر از نظر ارزش بازار و حجم معاملات روزانه، به آرامی و با احتیاط فراوان شتاب صعودی خود را از سر می‌گیرند. طی دو روز اخیر، ارزش بازار میم‌کوین‌ها از 38.81 میلیارد دلار به 37.77 میلیارد دلار رسیده و حدود 1 میلیارد دلار کاهش یافته است.

علیرغم این که همچنان وضعیت مارکت کریپتو بحرانی است و نمی‌توان به نوسانات بیت کوین امید داشت، می‌توانیم سه میم کوین واجد شرایط صعود را زیر نظر داشته باشیم تا در آینده نزدیک، براساس تحلیل شخصی اقدام به خرید کنیم.

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

1. سیمونز کت – CAT

این 3 میم کوین را زیر نظر داشته باشید

اولین میم کوین آینده‌داری که باید زیر نظر داشته باشید، سیمونز کت با ارزش بازار 207 میلیون دلاری است. این رمزارز توانسته طی 24 ساعت نزدیک به 26 درصد سود ایجاد کند و به سطح قیمتی 0.000031 دلار برسد. البته در زمان نگارش این مطلب، CAT موفق شده 18 درصد افزایش قیمت طی یک روز به محدوده 0.000033 نزدیک شود.

از زمان لیست این توکن تا به امروز، 100 درصد رشد کرده و اگر نگاهی به نمودار تکنیکال آن بیندازیم، متوجه تشکیل الگوی سر و شانه معکوس با خط گردن می‌شویم. مطابق با این الگوی صعودی، سیمونز کت پتانسیل رسیدن به سطح روانی 0.000050 را دارد.

2. بیبی دوج – Babydoge

این 3 میم کوین را زیر نظر داشته باشید

ارزش بازار بیبی دوج در حال حاضر به 142 میلیون دلار طی 24 ساعت گذشته رسیده و با 1.24 درصد کاهش با قیمت 0.0₈10 معامله می‌شود. البته روز گذشته این میم کوین با 4.5 درصد افزایش قیمت به محدوده خوبی رسیده بود ولی متاسفانه امروز نتوانسته تا این لحظه کندل صعودی تشکیل دهد.

چارت Babydoge یک الگوی کف گرد نشان می‌دهد که از میانگین متحرک نمایی 50 روزه در نمودار 4 ساعته عبور کرده و در حال حرکت به سوی EMA200 است. الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه و کف گرد معکوس خبر از آغاز یک روند صعودی تا مقصد 0.000012 دلار می‌دهند.

3. وای – WHY

سومین میم کوین بازار که پتانسیل رشد چندبرابری دارد، وای با ارزش بازار 117.37 میلیون دلار است. این رمزارز علیرغم این که امروز را با 5.5 درصد کاهش قیمت شروع کرده، اما طی 24 ساعت اخیر با ثبت 7.39 درصد افزایش به محدوده جذابی رسیده بود.

توکن وای در حال حاضر مشغول یک کف سازی برای شروع رالی صعودی است. میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه خبر از یک شکست جذاب و رسیدن به یک مقاومت تاریخی می‌دهند.

در گجت نیوز بخوانید:
پیش‌بینی قیمت داگز؛ ریزش تا کجا ادامه دارد؟ معرفی ۳ آلت کوین انقلابی ۲۰۲۴ که انتظار رشد خوبی از آن‌ها داریم لیست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند رسما اعلام شد پیش بینی هولناک رابرت کیوساکی: سقوط بازار ارز دیجیتال آغاز شده!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*