نسل جدید بازی اعتیادآور Flappy Bird ساخته می‌شود

پس از گذشت سال‌ها، نسخه جدید بازی Flappy Bird به زودی عرضه خواهد شد. این نسخه با ویژگی‌های جذاب، آماده است تا دوباره شما را به چالش بکشد.

فلپی برد (Flappy Bird)، عنوانی که در سال ۲۰۱۴ به طور غیرمنتظره‌ای از مارکت‌ها حذف شد، پس از گذشت یک دهه به صحنه بازگشته است. خالق این بازی به دلیل فشارهای روانی ناشی از محبوبیت بیش از حد، تصمیم به حذف آن گرفته بود. با این حال، به نظر می‌رسد که جذابیت این بازی همچنان برای گیمرها پابرجاست و آن‌ها با اشتیاق به استقبال از نسخه جدید رفته‌اند.

عرضه نسخه جدید بازی Flappy Bird تا پایان اکتبر

با وجود غیرفعال شدن ناگهانی فلپی برد، هجوم عجیبی برای خرید دستگاه‌های دارای این بازی ایجاد شد و قیمت آن‌ها به شدت افزایش یافت. اما این هیجان دیوانه‌وار دوامی نیاورد. حالا، پس از گذشت سال‌ها، فلپی برد با قدرت به صحنه بازمی‌گردد. این بازی محبوب قرار است تا پایان اکتبر ابتدا در مرورگرهای وب و سپس در سال ۲۰۲۵ به عنوان اپلیکیشن موبایل عرضه شود. بنیاد فلپی برد (The Flappy Bird Foundation) با خریداری علامت تجاری بازی از شرکت گیم تک هولدینگز (Gametech Holdings LLC) ، به این بازگشت باشکوه شکل داده است.

بازی Flappy bird

تیم توسعه‌دهنده در حال کار بر روی نسخه‌ای جدید هستند که پر از امکانات هیجان‌انگیز است. حالت‌های بازی متنوع، شخصی‌سازی کامل شخصیت‌ها و سیستم پیشرفت حرفه‌ای، از جمله ویژگی‌های این نسخه خواهند بود. اما جذاب‌ترین بخش ماجرا، حالت چندنفره بازی است. تصور کنید که بتوانید با دوستان خود رقابت کنید و آن‌ها را از آسمان به زمین بزنید! این ویژگی قطعا به رقابت‌های دوستانه شما هیجان بیشتری خواهد بخشید.

در گجت نیوز بخوانید
بهترین بازی های نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید همین حالا کال آف دیوتی وارزون موبایل را برای اندروید و iOS دانلود کنید این بازی های پلی استیشن 5 برای کنسول PS5 Pro بهینه سازی خواهند شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*