سومین نمایشگاه رصتا با حضور همراه اول آغاز به کار کرد

همراه اول با جدیدترین سرویس‌های دیجیتال و زیرساخت ابری خود در سومین نمایشگاه رصتا یا نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران حاضر شد.

امروز دوشنبه 26 شهریور 1403، سومین نمایشگاه رصتا یا نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. سکوها و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر سراسر کشور در این رویداد حضور دارند و همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه ایران نیز با مجموعه‌ای از سرویس‌های دیجیتال و زیرساخت‌های ابری خود به این نمایشگاه آمده است.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، متولی برگزاری این نمایشگاه است. هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، تبادل تجربیات و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی از جمله اهداف برگزاری این رویداد محسوب می‌شوند.

همراه اول که یکی از مهم‌ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور است، مجموعه‌ای از سرویس‌های دیجیتال و زیرساخت ابری خود مانند شاد، ذره‌بین، درسا، ابر همراهی و همچنین سرویس‌های افرانت را به این نمایشگاه آورده است. سومین دوره نمایشگاه رصتا در روزهای دوشنبه 26 تا پنجشنبه 29 شهریور 1403 از ساعت 10 تا 18 در مصلی امام خمینی تهران دایر است و از بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان، میزبانی می‌کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) ثبت نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول شروع شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*