فروشگاه ویندوز ۱۰ تا به حال ۵ میلیارد بازدید داشته است

همان‌طور که می‌دانید امشب کنفرانس خبری مایکروسافت یا همان بیلد ۲۰۱۶ برگزار شد و در طی این کنفرانس، تری میرسون بر روی سن آمد و اعلام کرد که آمارها نشان داده فروشگاه ویندوز ۱۰ توانسته تاکنون بیش از 5 میلیارد بازدید داشته باشد.

فروشگاه ویندوز ۱۰ تا به حال 5 میلیارد بازدید داشته است

وی همچنین در جریان کنفرانس اعلام کرد که شمار توسعه‌دهندگان  فروشگاه ویندوز ۱۰ رشد 60 درصدی داشته است که یک آمار جالب و قابل‌توجه به نظر می‌رسد. اگر به یاد داشته باشید زمان زیادی از عرضه‌ی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نمی‌گذرد و اعلام این ارقام نشان‌دهنده‌ی جذب شدن کاربران به سمت ویندوز ۱۰ بوده و همچنین می‌توان به جذابیت ویندوز استور پی برد که به چه خوبی توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

اگر به خاطر داشته باشید تیم سوینی از شرکت اپیک گیمز در مورد ویندوز ۱۰ انتقاداتی کرده بود. تیم میرسون نیز در پاسخ به این انتقادات گفته است:

ما این پلتفرم را برای کاربران و مشتریان خود طراحی کرده‌ایم. این یک پلتفرم باز است. برای بیش از 30 سال است که سیستم‌عامل ویندوز یک اکوسیستم متن بازی را برای شرکای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود خلق کرده است. هیچ تغییری نیز در پلتفرم یونیورسال سیستم‌عامل ویندوز رخ نخواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*