نسخه 4 اینچی Mi 5

شیائومی نسخه 4 اینچی Mi 5 را عرضه می کند

بر اساس تازه ترین شایعات به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا به زودی نسخه 4 اینچی Mi 5 را عرضه کند تا بتواند مصرف کنندگان را با هزینه کمتری صاحب یک گوشی هوشمند قدرتمند کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پس از معرفی آیفون SE توسط اپل، به نظر می‌رسد که شیائومی نیز قصد دارد تا نسخه 4 اینچی Mi 5 را عرضه کند. Mi 5 تازه ترین پرچمدار این کمپانی است و قرار است مشخصات داخلی محصول 4 اینچی Mi 5 کاملاً مشابه با آن باشد.

نسخه 4 اینچی Mi 5 به یک تراشه اسنپدراگون 802 مجهز خواهد بود

به نظر نمی‌رسد که شیائومی قصد کاهش قدرت سخت افزاری این محصول را داشته باشد. اما اگر قرار باشد تفاوت کیفیتی بین این دو باشد، می‌توان آن را به کاهش رزولوشن صفحه نمایش برادر کوچک‌تر نسبت داد که البته منجر به عملکرد بهتر در پردازش و قدرت باتری بیشتر خواهد شد. شاید تنها تفاوتی که بین این دو برادر می‌توان قائل شد، ظرفیت باتری آن‌ها است.

از نظر قیمتی نیز به احتمال زیاد نسخه 4 اینچی Mi 5 همانند آیفون SE ارزان تر خواهد بود که به مصرف کنندگان این فرصت را خواهد داد تا یک گوشی هوشمند مناسب را تهیه کنند.

شیائومی Mi 5، تازه ترین محصول این غول چینی به یک بدنه فلزی، پانل شیشه‌ای قسمت جلو و یک حسگر اثر انگشت در زیر دکمه هوم مجهز شده است. اما شاید بارزترین قسمت این گوشی را بتوان سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین آن دانست که با سخت افزار تثبیت کننده تصویر به صورت یکپارچه کار کرده و به عبارت دیگر مجهز به یک تثبیت کننده تصویر اپتیکال است. این تلفن هوشمند از رابط کاربری MIUI 7 مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمیلو  بهره می‌برد.

نسخه 4 اینچی Mi 5

شیائومی با عرضه پرچمدار جدید خودش قصد دارد تا پا را فراتر از بازار چین گذاشته و به سوددهی بین المللی دست یابد. حال باید دید که با عرضه نسخه 4 اینچی Mi 5 این کمپانی چگونه می‌تواند با آیفون SE، دیگر محصول 4 اینچی مدرن بازار به رقابت بپردازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*