شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل

شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل – مهرماه 1403

اخیرا شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل برای مهرماه 1403 آغاز شده است که در ادامه به ذکر جزئیات و قوانین ثبت نام برای کدهای حقیقی می‌پردازیم.

بهمن دیزل یکی از زیرمجموعه‌های فعال گروه بهمن است که در حوزه طراحی و تولید ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین فعالیت می‌کند. اخیرا برای مهرماه سال جاری، شرایط پیش فروش 5 محصول این شرکت اعلام شده که در ادامه جزئیات آن را با هم مرور خواهیم کرد.

جزئیات شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل

پیش فروش محصولات گروه خودروسازی بهمن دیزل از 5 مهر ماه 1403 آغاز می‌شود و تا 30 مهر ماه ادامه می‌یابد. قرار است در این طرح، کامیون‌های فورس و امپاور با قیمت غیرقطعی به فروش برسند. متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید محصولات این شرکت هستند، می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل

هم اکنون تمامی نمایندگی‌های بهمن دیزل به صورت حضوری، ثبت نام متقاضیان را انجام می‌دهند. می‌توانید با مراجعه به عاملیت‌های فروش از ساعت 10 صبح تا 16 عصر فرآیند ثبت نام را تکمیل کنید. نکته مهم اینکه آخرین مهلت ثبت نام 30 مهر یا تا پایان تکمیل ظرفیت است.

مشتریان باید توجه کنند که واریز وجه تنها با یک تراکنش انجام می‌شود و به همین خاطر باید از میزان سقف برداشت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند. در ادامه به ذکر جزئیات بیشتری از 5 کامیون فورس و امپاور بهمن دیزل می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

وویا فری سروش موتور ؛ خاص‌ترین کراس اور برقی در ایران

جزئیات فروش محصولات بهمن دیزل

گروه خودروسازی بهمن دیزل قصد دارد در پیش فروش مهر ماه سال جاری خود، خودروهای فورس 6 تن مجهز به کابین خوابدار و بدون خواب و همچنین فورس 12 تن را عرضه کند. علاوه بر این کامیون‌های امپاور DB300 در مدل‌های باری و کمپرسی به فروش می‌رسند. تأکید می‌کنیم که قیمت تمامی محصولات این طرح غیرقطعی بوده و تا زمان تحویل ممکن است تغییر کنند.

شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل

  • کامیون فورس 6 تن: باید 929 میلیون و 946 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز شود و موعد تحویل هفته آخر دی ماه خواهد بود. این خودرو تک رنگ سفید عرضه می‌شود و سود مشارکت سالانه و سود انصراف آن به ترتیب 12 و 9 درصد است.
  • کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار: باید 950 میلیون و 956 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز شود و موعد تحویل هفته آخر دی ماه خواهد بود. این خودرو تک رنگ سفید عرضه می‌شود و سود مشارکت سالانه و سود انصراف آن به ترتیب 12 و 9 درصد است.
  • کامیون فورس 12 تن: باید یک میلیارد و 161 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز شود و موعد تحویل هفته آخر دی ماه خواهد بود. این خودرو تک رنگ سفید عرضه می‌شود و سود مشارکت سالانه و سود انصراف آن به ترتیب 12 و 9 درصد است.
  • کامیون امپاور BD300D کمپرسی: باید یک میلیارد و 729 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز شود و موعد تحویل هفته آخر دی ماه خواهد بود. این خودرو تک رنگ سفید عرضه می‌شود و سود مشارکت سالانه و سود انصراف آن به ترتیب 12 و 9 درصد است.
  • کامیون امپاور BD300C باری: باید یک میلیارد و 779 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز شود و موعد تحویل هفته آخر دی ماه خواهد بود. این خودرو تک رنگ سفید عرضه می‌شود و سود مشارکت سالانه و سود انصراف آن به ترتیب 12 و 9 درصد است.

براساس اعلام شرکت بهمن دیزل، قیمت نهایی هر از خودروها در زمان ارسال دعوت نامه به متقاضیان اعلام خواهد شد. همچنین مابه التفاوت قیمت خودرو پس از اعمال سود مشارکت به مبلغ پیش پرداخت و با توجه به قیمت زمان تحویل خودرو تعیین می‌شود. مبالغی که به قیمت خودرو اضافه می‌شود شامل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و هزینه‌های قانونی دیگر می‌شود.

متقاضیان که دعوت نامه دریافت می‌کنند، باید ظرف 3 روز کاری نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. اگر در فرصت اعلام شده وجه واریز نشود، بهمن دیزل مجاز به فسخ قرارداد یا صدور دعوت نامه جدید با قیمت به روز خواهد بود.

شرایط پیش فروش 5 محصول بهمن دیزل

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین خودروهای بازار جهانی که برای بازار ایران هم مناسب هستند

قوانین ثبت نام طرح جدید بهمن موتور

متقاضیانی که قصد خرید کامیون‌های فورس و امپاور بهمن دیزل را دارند، باید بیش از 18 سال سن داشته باشند و همچنین به ازای هر کد ملی تنها یک خودرو قابل ثبت نام است. علاوه بر این نقل و انتقال امتیاز خودرو و حقوق قراردادی آن به اشخاص دیگر ممنوع بوده و در صورت بروز هر گونه تخلف، بهمن دیزل حق فسخ قرارداد را خواهد داشت.

همچنین به محض اینکه خودرو برای تحویل آماده شد، مشتریان باید با مراجعه به عاملیت‌های فروش این شرکت، نسبت به دریافت خودرو اقدام کنند و اگر تأخیر داشته باشند، می‌بایست هزینه‌های نگهداری و پارکینگ را بپردازند.

در صورتی که بهمن دیزل کامیون‌های فورس و امپاور را طبق وعده خود در هفته سوم دی ماه 1403 تحویل ندهد، جریمه تأخیر به صورت روزشمار حساب می‌شود و تا یک هفته قابل پرداخت است. همچنین سود تأخیر فقط به آن دسته از متقاضیانی داده خواهد شد که پرونده کاملی داشته باشند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*