ردمی بادز 6

ردمی بادز 6 مجهز به حذف نویز فعال و شارژدهی باتری 42 ساعته به صحنه آمد

ایرباد جدید ردمی بادز 6 – Redmi Buds 6 با ارائه دو درایور، حذف نویز فعال و پشتیبانی از صدای محیطی با قیمت باورنکردنی 28 دلار رونمایی شد.

رویداد شب گذشته شیائومی محل رونمایی نسل جدیدی از گوشی‌های قاتل پرچمدار و میانرده این کمپانی بود. در این رویداد علاوه بر معرفی سری شیائومی 14T و ردمی نوت 14، چینی‌ها همچنین از ردمی بادز 6 نیز رونمایی کردند. این ایرباد جذاب با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای مثل دو درایور، شارژدهی باتری 42 ساعته و حذف نویز فعال گزینه‌ای فوق‌العاده برای عاشقان موزیک و گوشی‌های موبایل به شمار می‌رود.

مشخصات فنی ردمی بادز 6 شیائومی

ایرباد جدید Redmi Buds 6 از معماری صوتی مبتنی بر دو درایور بهره می‌برد که متشکل از یک درایور دیافراگمی 12.4 میلیمتر با روکش تیتانیوم در کنار یک درایور سرامیکی 5.5 میلیمتر پیزو الکتریک خواهد بود. به این ترتیب می‌توان انتظار صدایی غنی و پویا با باس‌های عمیق را از این ایربادها داشت.

ایرباد Redmi

ردمی بادز 6 همچنین از چهار مد صوتی مجزا در اکولایزر بهره‌مند شده که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات صوتی مدنظرشان را بنا به سلیقه‌شان تنظیم کنند. علاوه بر این، ایرباد جدید Redmi همچنین قادر است با ارائه سیستم حذف نویز 49 دسی بل خود 99.6 درصد از نویز محیط بیرون را حذف کند. این سیستم حذف نویز فعال از دو میکروفون بهره برده و از طریق هوش مصنوعی تقویت می‌شود تا صدای محیط و وزش باد را در محیط‌هایی با حداکثر سرعت 9 متر بر ثانیه عملا محو کند.

شارژدهی باتری Redmi Buds 6 با احتساب کاور، حدود 42 ساعت اعلام شده است. با یک بار شارژ کردن این ایرباد می‌توان به‌طور پیوسته 10 ساعت به موسیقی گوش کرد.‌ همچنین پشتیبانی از شارژ سریع نیز باعث می‌شود که با تنها ده دقیقه شارژ کردن این ایرباد بتوانید 4 ساعت با آن موزیک گوش کنید.

از جمله قابلیت‌های اختصاصی و جذاب ردمی بادز 6 می‌توان به ویژگی Sound ID اشاره کرد که امکان شخصی‌سازی پروفیل صدا بسته به سلیقه شخصی کاربر را فراهم می‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی از صدای محیطی 360 درجه‌ای نیز دیگر قابلیت این ایرباد است که کیفیت گوش کردن به موزیک را به‌طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد. Redmi Buds 6 همچنین قادر است به‌طور همزمان به دو دستگاه مختلف از طریق بلوتوث متصل شود و مالتی تسکینگ فعالی داشته باشد.

ردمی بادز 6

شیائومی همچنین از جلوه‌های بصری جذابی موسوم به Cloud Glow Light Effects 2.0 در جعبه این ایرباد استفاده کرده که قادر است به‌راحتی شارژ حدودی آن را به کاربر نمایش دهد. این سیستم عملکرد ساده‌ای دارد؛ به‌طوری که برای شارژ کمتر از 25 درصد یک نقطه، برای شارژ بین 25 تا 50 درصد دو نقطه، برای 50 تا 75 درصد سه نقطه و برای شارژ بالاتر از 75 درصد چهار نقطه به کاربر نمایش می‌دهد.

ایرباد جدید چینی‌ها همچنین از سیستم HyperOS Connect نیز پشتیبانی کرده و قادر است به‌سرعت به دیگر دستگاه‌های شیائومی متصل شده و تجربه‌ای روان و بی‌نقص را ارائه دهد. علاوه بر این، ایربادهای شیائومی همچنین استاندارد IP54 را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده و محصولاتی ایده‌آل برای استفاده روزمره به شمار می‌روند.

رنگبندی Redmi Buds 6

این ایربادهای قیمتی 28 دلاری داشته و در سه رنگ سبز، مشکی و سفید روانه بازار خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
ردمی بادز 4 Vitality Edition با باتری 28 ساعته و قیمت 15 دلار معرفی شد شیائومی بادز ۴ پرو با نویز کنسلینگ ۴۵ دسی بل معرفی شد + ویدیو گلکسی بادز 3 پرو یا سونی WF-1000XM5؛ بهترین ایرباد اندرویدی حال حاضر دنیا کدام است؟ ایرباد پوکو بادز X1 با حذف نویز فعال و شارژدهی 36 ساعته رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*