زمان انتشار رزیدنت اویل 9

زمان انتشار رزیدنت اویل 9 بالاخره مشخص شد

به نظر می‌رسد تا زمان انتشار رسمی بازی رزیدنت اویل 9 – Resident Evil 9 هنوز بیش از یک سال باقی مانده است. همچنین تریلر این بازی نیز طی هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

به‌ادعای یکی از افشاگرام خوشنام دنیای بازی‌های ویدیویی، بازی رزیدنت اویل 9 به‌زودی رسما معرفی شده و زمان انتشار آن نیز حدودا یک سال دیگر خواهد بود. طی ماه‌های اخیر اخبار و شایعات فراوانی در خصوص کاراکترها، قهرمان اصلی، داستان و دیگر مشخصات این بازی مورد انتظار در اینترنت پخش شده است. با این حال جدیدترین شایعات پیرامون این عنوان ضمن ارائه جزئیاتی جدید از بازی، تاریخ انتشار آن را نیز افشا می‌کنند.

زمان انتشار رزیدنت اویل 9 نیمه دوم سال 2025 خواهد بود

پیش‌تر اخباری در خصوص احتمال رونمایی Resident Evil 9 در ماه تابستان 2024 در اینترنت منتشر شده بود. با این وجود به‌تازگی کانال دیسکور Lunatic Ignus اعلام کرده که نخستین تیزر رسمی بازی طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. علاوه بر این، کانال اشاره شده زمان رونمایی این بازی را نیز نیمه دوم 2025 اعلام کرده است. این خبر با جزئیات پیشین مبنی بر تاخیر زمان عرضه رزیدنت اویل 9 تا اواخر سال آینده هم‌خوانی دارد.

بازی Resident Evil 9

طی هفته‌های گذشته خبر از رونمایی نسخه جدید رزیدنت اویل در رویداد State of Play سونی و نمایشگاه Tokyo Games Show 2024 مطرح بود. با این وجود با برگزاری این رویدادها و عدم معرفی بازی اکنون تمام نگاه‌ها به رویداد بزرگ The Game Awards 2024 دوخته شده که در ماه دسامبر سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد به‌طور عمده محل رونمایی بزرگترین بازی‌هاست.

زمان انتشار رزیدنت اویل 9

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در خصوص رزیدنت اویل 9 در اختیارمان نیست. با این وجود شایعات به احتمال انتشار این بازی روی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس در کنار PC اشاره دارند. از سوی دیگر، انتشار یک نسخه واقعیت مجازی از این عنوان نیز دیگر انتظاری است که می‌توان از کپکام داشت. علاوه بر این، با وجود حرف و حدیث‌های بسیار در خصوص کاراکتر اصلی بازی، بسیاری افراد کاراکترهای «رز» و «کریس ردفیلد» از نسخه‌های قبلی را گزینه‌هایی منطقی برای قهرمان داستان می‌دانند.

در گجت نیوز بخوانید:
فروش مجموعه بازی رزیدنت اویل از مرز ۹۱ میلیون نسخه عبور کرد نگاهی به تاریخچه سری رزیدنت اویل از نظر زمان انتشار و خط داستانی بهترین نسخه های بازی محبوب رزیدنت اویل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*